!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Club Alfa Romeo meetings

Interessepeiling: Carbon Clean meeting

(1/3) > >>

Paul:
Carbon Cleaning kan bij sommige auto's heel goed en gezond zijn. Maar misschien vind je de prijs net iets te hoog en besluit je daarom om het toch maar niet te doen.

Wellicht is het een leuk idee om "collectief" dit te doen en hiervoor een meeting te plannen.
Omdat we met ze allen komen zal de prijs flink dalen en dat is altijd goed!
1 sessie: 85 65
2 sessies: 120 80
3 sessies: 180 120

Ik ben benieuwd wat jij er van vind en laat het weten in de poll hierboven!

Wat is Carbon Cleaning? Zie: http://carboncleanmaster.nl
In het kort, ze reinigen d.m.v. gas je motor aan de binnenkant en dit resulteert in Minder uitstoot, Minder verbruik, Minder slijtage, Motor en turbo gaan langer mee

DanielH92:
Ik weet niet wat ik er precies van geloven moet. In alle ervaringen/recensies lees is 'motor lijkt beter of soepeler op te pakken' maar ik ben zo benieuwd naar harde waarden. Meetrapporten van uitlaatgassamenstelling of foto's van klepvervuiling etc. Dit kan ik zo snel nog niet vinden.

Milan.M:
Het zal vast niet veel kwaad kunnen maar zoals @DanielH92 ook al zegt, ik zie weinig bewijzen...
Had foto's van binnenin het kleppenhuis / motor / turbo e.d. erg behulpzaam gevonden.

alfata:
Een autobahn meeting reinigt de motor ook enorm van binnen! Het hoeft van mij niet zo. Ik merk dat af en toe loslaten op de autobahn een vergelijkbaar effect heeft. Motor is gretiger, pakt beter op, etc.

Maar uiteraard goed initiatief Paul. Geen idee wat het animo op het forum is, maar het is altijd te proberen.

berreber:
Al vaker gezien, twijfel ook al tijdje om het te proberen. Ben net als de rest wel beetje benieuwd naar resultaten.

Als het als meeting georganiseerd wordt altijd leuk.
 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod