!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

*

berreber
459

  • Type Alfa: Giulietta
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Italia a Zandvoort, 24 en 25 juni, CPZ
« Reactie #225 Gepost op: 24 juni 2017, 22:55:46 »
Was een leuke dag! Rond 5 uur vertrokken, eigenlijk geen regen gehad in Zandvoort. Op de terugweg nog een beetje, maar mocht de pret niet drukken.

Frankie bedankt voor het regelen! En de mensen die morgen gaan, nog veel plezier!

Mijn vriendin heeft nog wat foto's gemaakt, ook van het vrijrijden. Die zal ze zsm wel even plaatsen!

Dat wou ik nog vragen over die foto's had gehoord dat ze die gemaakt had en die zijn natuurlijk meer als welkom we zien ze vanzelf wel een keer verschijnen   :sign0098:

Komt goed! Ze heeft zelf ook een account, maar op het moment vrij druk met tentamens. Verwacht dat de foto's over een paar dagen komen  :)
Nu:
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo 155 2.0
Voorheen:
Alfa 147 1.6TS (2x)
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, 24 en 25 juni, CPZ
« Reactie #226 Gepost op: 24 juni 2017, 22:57:20 »
Was een leuke dag! Rond 5 uur vertrokken, eigenlijk geen regen gehad in Zandvoort. Op de terugweg nog een beetje, maar mocht de pret niet drukken.

Frankie bedankt voor het regelen! En de mensen die morgen gaan, nog veel plezier!

Mijn vriendin heeft nog wat foto's gemaakt, ook van het vrijrijden. Die zal ze zsm wel even plaatsen!

Heb je nog zien lopen, maar toen wist ik niet dat jij het was, heb je daarna niet meer gezien helaas. Volgende keer dan maar, foto's zien we wel verschijnen  ;D
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

A.RomeRotrex
14

  • Type Alfa: Brera 3.2 V6
  • *
    - Startende Alfist
Re: Italia a Zandvoort, 24 en 25 juni, CPZ
« Reactie #227 Gepost op: 25 juni 2017, 01:54:55 »
Mijn ervaring a Italia,

Na jaren geleden ervaring als motor rijder weer terug op Zandvoort.
Ondanks het mindere weer maar nog steeds een ramp om op tijd op het circuit te komen, neem route planner tijd plus 1 uur.
Bij aankomst een leger van "Vestjes" waaronder een heel mooi bescheiden meisje net voor paddock 2.
Rond half twaalf een melding van de "Specials".
Op de tribune het feest gade geslagen maar ik werd er niet echt opgewonden van.
Met alle respect voor de eigenaren/coureurs maar het was echt ouwe meuk, evenals het circuit en de accommodaties.

Ik heb geen Alfa club lid gezien of gesproken maar bij deze wel bedankt voor de organisatie.

Het meisje in vest bij de toegang was eigenlijk mijn leukste ervaring van de dag.
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, 24 en 25 juni, CPZ
« Reactie #228 Gepost op: 25 juni 2017, 08:11:41 »
Welke specials waren dat? Toen wij rond half 3 vertrokken heb ik echt even een geluksmomentje gehad toen alle oude gtv's, Giulia's en 155's de baan op gingen. Allemachtig wat was dat gaaf en bijzonder spul!

Wat betreft het evenement zelf, dat was vrij ingetogen en rustig dit keer. Beviel mij dat? Tja, het is wat saai, maar het was wel gezellig met de leden. Je moet er echt wat samen van maken, anders ben je na 2 uurtjes echt uitgekeken. Gelukkig bestaat het vrij rijden nog, want dat is toch wel het hoogtepuntje van de dag!  :cheer:
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1