!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Pinda
244

  • Type Alfa: 156 1.9 JTD 16v SW
  • ***
    - Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #90 Gepost op: 21 juni 2015, 21:53:31 »
Helaas geen kaarten meer gekregen via Fiat of AR dit jaar, wat gek ;D Denk dat ik mijn jongste even zes laat zijn...en voor de oudste kan nog een kinderkaart. Ik twijfel wel om de "extra" kaarten te kopen. Ben wel benieuwd naar Max, maar wat ga ik "extra" zien voor die €7,50? Waarschijnlijk is het zo druk, dat er geen doorkomen aan is. Lekker auto's kijken, beetje ouwehoeren (papa, met wie sta je nou weer te praten?  :rolleyes: ;D) en in de duinen kijken is ook leuk.

Hoe staan jullie ervoor? Ben wel benieuwd naar andere meningen.
Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #91 Gepost op: 21 juni 2015, 22:18:37 »
Ik laat het echt afhangen van de dag zelf en hoe het ter plekke is. Zie wel. En als ik eerlijk ben, vorig jaar heb ik ook niet veel gezien van de rest van het terrein, meeste gewoon bij onze clubstand gebleven  ;D
*

leonm
324

  • Type Alfa: 156 V6
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #92 Gepost op: 21 juni 2015, 22:42:31 »
Geen kaarten via AR idd, ze zullen er wel genoeg verkopen met de hele Max hype  ;D

Ga ook niet m'n kaarten upgraden, denk niet dat het veel toegevoegde waarde zal hebben. Inderdaad gewoon lekker auto's kijken, circuitrijden, genieten van de vele F1 momenten, komt helemaal goed!!
*

Ruud_Enschede
864

  • Type Alfa: Giulia 2.2 jtd
  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #93 Gepost op: 22 juni 2015, 09:36:34 »
Hoi, iemand een idee hoe het met parkeren zit? Ik ga gewoon als toeschouwer dus niet via de club op paddock (was te laat helaas). Kun je op het circuit parkeren of zal het zo druk worden dat ik hem ergens op de boulevard moet zetten voor 30 euro per dag of iets dergelijks?? Dus als iemand tips heeft gaarne!!!
Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #94 Gepost op: 22 juni 2015, 09:47:14 »
Zandvoort is drama voor wat betreft parkeren bij evenementen. Mijn inschatting, bij het circuit kun je wel vergeten en als je pech hebt staat de boulevard ook al vol. De echte tip zou zijn, doe het met de trein, of in ieder geval het laatste stukje.
*

Ruud_Enschede
864

  • Type Alfa: Giulia 2.2 jtd
  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #95 Gepost op: 22 juni 2015, 11:00:03 »
Frank,

das inderdaad ook nog een optie!!! Heb namelijk geen zin om helemaal vanuit bloemendaal te moeten lopen oid. Mijn dochtertje van 3,5 gaat ook mee en vrees dat dat dan niet goed gaat komen :(

Zal ook een beetje aan het weer liggen natuurlijk. Als het zondag ineens mooi zal worden heb je ook nog giga veel strandgasten erbij....
*

ArjanB
2.008

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #96 Gepost op: 22 juni 2015, 13:10:45 »
Parkeren in de buurt van een station en dan trein pakken is goed alternatief.
Maar...vanaf station Zandvoort is het nog best een flinke wandel naar het circuit met iemand van 3,5 (of neem je buggy mee), zeker terug na een dagje wandelen op het circuit terrein. Afhankelijk van het weer zitten de treinen ook flink vol, maar als je maar een of twee stationnetjes hoeft is dat te overzien.

Ik ga mijn kaarten denk ik ook niet upgraden (kan altijd ter plekke nog); kids zal ik moeten kopen helaas.
Slechter weer dan vandaag kan niet, waarschijnlijk vanaf donderdag beter dus dat is fijn!
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

sjontheking
15

  • Type Alfa: 156 SW 2.5 V6
  • *
    - Startende Alfist
Re: Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #97 Gepost op: 22 juni 2015, 15:07:11 »
; kids zal ik moeten kopen helaas.
Ik heb drie kids, wil er wel eentje kwijt, krijg je wel een meisje, kost maar 750.000 euro en dat is een stuk goedkoper dan op het circuit ;-) ;-) ;-)
*

damas
207

  • Type Alfa: Spider 916s 2.0TS-156 1.8
  • ***
    - Alfist
  • Betaal op tijd, zo voorkomt u een verhoging
Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #98 Gepost op: 22 juni 2015, 16:42:11 »
Als je op tijd in Zandvoort bent half 8 BV kun je ruim op de boulevard parkeren dagkaart is 12 Euro geloof ik even googlen
*

Ruud_Enschede
864

  • Type Alfa: Giulia 2.2 jtd
  • *****
    - Super Alfist
Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #99 Gepost op: 23 juni 2015, 08:49:41 »
Half 8???? Pfff dan moet ik om half 6 weg vrees ik.... Maar je hebt inderdaad wel gelijk hoor. Als je om 10 uur een keer aan komt kakken kon je wel eens pech hebben lijkt me zo. Weet nog dat ik met DTM paar jaar geleden wel nog op de boulevard kon parkeren en toen waren we vroeg maar niet om half 8 als ik het me goed herinner.
Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #100 Gepost op: 23 juni 2015, 11:57:00 »
Langzaam maar zeker druppelt er meer info binnen. We weten nu in ieder geval ook al waar we staan  :13: Nummertje 2, rechtsboven op het Milano gedeelte.


Re: Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #101 Gepost op: 23 juni 2015, 12:04:56 »
En zo te zien hebben we na de SCARB, de grootste Alfa clubstand  :13:. Weer iets om trots op te zijn  :great:
*

Harold
5.210

  • Type Alfa: Alfa Romeo 156
  • *****
    - Super Alfist
  • Ik ruleer...
    • Club Alfa Romeo
Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #102 Gepost op: 23 juni 2015, 13:00:05 »
Nice!
*

Syb Zijlstra
20

  • *
    - Startende Alfist
Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #103 Gepost op: 23 juni 2015, 14:29:46 »
Ziet er netjes uit!!
*

Syb Zijlstra
20

  • *
    - Startende Alfist
Italia a Zandvoort, zondag 28 juni, Circuit Zandvoort.
« Reactie #104 Gepost op: 23 juni 2015, 14:30:48 »
Ik neem laptop mee voor het uitlezen van auto's als dit noodzakelijk is