!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Vorig jaar met vrij rijden echt goed gas kunnen geven. Denk dat we met 30 auto's waren. Maar goed, dit was toen wel met de Abarth club waar maar een paar snelle Alfa's bij waren ingedeeld, evenals paar Ferrari's en Lamborghini's. Pas later op de dag mocht de rest van de Alfa's en dat was goed druk.
Citaat van: alfata op 30 juni 2016, 10:35:41Vorig jaar met vrij rijden echt goed gas kunnen geven. Denk dat we met 30 auto's waren. Maar goed, dit was toen wel met de Abarth club waar maar een paar snelle Alfa's bij waren ingedeeld, evenals paar Ferrari's en Lamborghini's. Pas later op de dag mocht de rest van de Alfa's en dat was goed druk.Wel bizar dat je tussen een paar Ferrari's en lambo's ingedeeld werd, daarentegen voor jezelf wel leuk natuurlijk. Met Abarthjes zit je mooi in dezelfde klasse, niks mis mee. 30 lijkt me aardig te doen, zeker na een poosje als uit elkaar bent gereden. Zag elders voorbijkomen dat er ooit met 100 is gereden, dat lijkt me toch wel erg druk te worden.
Heb even teruggekeken waar wij vorig jaar waren ingedeeld en hoeveel auto's er totaal ingeschreven waren. 1e sessie 119, 2e sessie 127, 3e sessie 135...Thomas, jij hebt waarschijnlijk in de Sportklasse gereden, maar daarvoor waren er toch ook 83 auto's voor ingeschreven (w.o. de Lambo's). Er staan ook Abarthrijders in een Toerklasse sessie met 127 inschrijvingen....Kortom, het was gewoon erg druk vorig jaar.
Leuk om die filmpjes te zien, was absoluut niet druk op de baan bij jou zeg.Wel knap dat je daar in de binnenbocht even van de baan weet te raken. Zie net dat je vlak daarvoor wat over de curb heen stuiterde, dus dat verklaar het 1 en ander.
Citaat van: TimW op 30 juni 2016, 12:53:33Leuk om die filmpjes te zien, was absoluut niet druk op de baan bij jou zeg.Wel knap dat je daar in de binnenbocht even van de baan weet te raken. Zie net dat je vlak daarvoor wat over de curb heen stuiterde, dus dat verklaar het 1 en ander. Kan je vertellen dat het aardig paniek was in de auto. De auto had door fading gewoon 0,0 remkracht. Je verwacht te vertragen, maar je gaat gewoon even hard rechtdoor. Dat is best eng. Vond dat ik hem nog aardig heb gehouden. Wel verloor ik een naafkapje, die de marshalls aan het einde van de dag speciaal voor mij uit de grindbak hebben gevist. Top service. Dit jaar even toeteren in die bocht als bedankje.
Citaat van: alfata op 30 juni 2016, 13:35:16Citaat van: TimW op 30 juni 2016, 12:53:33Leuk om die filmpjes te zien, was absoluut niet druk op de baan bij jou zeg.Wel knap dat je daar in de binnenbocht even van de baan weet te raken. Zie net dat je vlak daarvoor wat over de curb heen stuiterde, dus dat verklaar het 1 en ander. Kan je vertellen dat het aardig paniek was in de auto. De auto had door fading gewoon 0,0 remkracht. Je verwacht te vertragen, maar je gaat gewoon even hard rechtdoor. Dat is best eng. Vond dat ik hem nog aardig heb gehouden. Wel verloor ik een naafkapje, die de marshalls aan het einde van de dag speciaal voor mij uit de grindbak hebben gevist. Top service. Dit jaar even toeteren in die bocht als bedankje. Hoop dat ik daar weinig/geen last van krijg, want dat lijkt me inderdaad niet prettig. Morgenochtend worden m'n nieuwe blokjes gemonteerd, die zouden er theoretisch minder last van moeten hebben, hopelijk in de praktijk ook. Waren je banden erg afgeragd trouwens of viel het mee?
hoop dat ze goed ingeremd zijn voor je het circuit op gaat....