!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Meetings > Club Alfa Romeo meetings

Vrij rijden op circuit Zandvoort interessepeiling - 25 november 2023

(1/9) > >>

Paul:

VERANDERD!

Beste Alfisten!

We hebben weer iets leuks bedacht, dit keer geen (parkeerplaats)meeting of autobahn rit. Maar een heuse circuit ervaring!
In samenwerking met een ervaren partij kunnen wij exclusief voor onze leden aanbieden om vrij te rijden op het F1 circuit van Zandvoort. Je rijd dan één of meerdere sessies met alleen onze leden van C.A.R..

Hiervoor moet het een en ander nog wel geregeld worden en daarom willen we van jou graag weten of jij dit ziet zitten om te doen met jouw Alfa Romeo. Dan kunnen wij daarop verder handelen en iets moois in elkaar zetten voor jullie.
 
Zaterdag 25 november is de datum waar wij op richten en de kosten 38,99 bedragen om exclusief en alleen met je mede clubleden op Zandvoort te rijden.

Het staat allemaal nog niet gegrift in steen, dus mocht je interesse hebben; laat het ons hieronder even weten en houd dit topic in de gaten :-)

-Battle-:
25 oktober is volgens mij op een woensdag ;)

Hier trouwens ook interesse  :)

Paul:

--- Citaat van: -Battle- op 19 september 2023, 16:06:34 ---25 oktober is volgens mij op een woensdag ;)

--- Einde van citaat ---
Je hebt helemaal gelijk! haha.
Gelijk aangepast

Taeke:
Op een woensdag... Hmm gaat helaas niet lukken dan🥴

Bottas:
Doordeweekse dag is idd lastig.
En na wat denken , ook geen interesse.
Deed dit al voor het eerst in 1993.
Zo spannend is het niet.
Een autobahn rit lijkt mij leuker, iets voor in de toekomst.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod