Club Alfa Romeo
Algemeen => Club- Forum aankondigen en aanbiedingen => Topic gestart door: Alfa 147 Ti op 20 augustus 2015, 21:07:07
-
Zijn er mensen die weten wat er met het Alfa forum aan de hand is is bij mij al een paar dagen offline.
Mvg Izak
-
Inderdaad al een paar dagen niet bereikbaar. Kom op een site van Lease web terecht.
Zeker vergeten de rekening te betalen ;D
-
:D
-
Goedemiddag weten jullie wat er met het Alfaforum is gebeurt.
-
Geen idee, maar kan me zo indenken hetzelfde als de vorige keer, namelijk rekening niet betaald.... :rolleyes: