!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Paul
1.847

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Gepost op: 14 september 2019, 16:38:50 »


Een jaar geleden ben ik door oud voorzitter @Harold voorgedragen als nieuwe voorzitter van de club. Super trots en ging gelijk hard aan de slag! In dit afgelopen jaar heb ik een nieuwe website gebouwd, sponsoring geregeld die onze clubtenten, vlaggen en het stukje professionaliteit mogelijk maakte, onze club officieel door Alfa Romeo laten erkennen en druk bezig geweest aan "marketing" om de club te laten groeien. In de afgelopen 6 jaar vóór ik voorzitter was waren er 4.800 leden binnen CAR, in het jaar na ik voorzitter ben geworden zijn er 1.560 leden bijgekomen.

Nu inmiddels een jaar later kwam voor mij de mogelijkheid om een auto te kopen waarvan ik vroeger nog niet eens durfde te dromen dat ik het ooit zou rijden. Namelijk, zoals de titel al een beetje verklapt, een Porsche. Een Porsche Cayman S 981 om specifiek te zijn. Uiteraard met goed zoeken en de financiële voordelen van importeren was het alleen mogelijk. Ik heb er heel lang over nagedacht en ook heel lang over getwijfeld wat ik wilde. Want een Giulia Veloce is ook superrr mooi! Zo'n Giulia is nét even wat praktischer dan de 2-zitter Porsche, dit en enkele andere argumenten hebben voor mij besloten dat ik nu de Porsche wilde rijden omdat het praktische later veel beter van pas zou komen dan nu.

Wellicht zullen enkelen nu denken "Een Alfa Romeo clubvoorzitter die niet eens een Alfa Romeo rijd???".. als ik heel eerlijk ben kan ik die gedachte goed begrijpen en heb ik er ook aan gedacht om af te treden als voorzitter. Ik heb met de CAR-crew een beraad gehad en daar is eigenlijk uitgekomen dat het veel meer draait om de daden en inzet van een voorzitter dan de werkelijke auto die hij rijdt, want in feite merkt de club daar niet zoveel van.

Alsmede daarom heb ik besloten om toch lekker te blijven in onze gezellige club! Mijn hart ligt nog steeds bij Alfa Romeo en het vlammetje brand nog net zo hoog.

De komende tijd mogen jullie gewoon dezelfde inzet blijven verwachten! Bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2019, 17:32:39 »
Raus!  :violent-smiley-007:

















Nee hoor, die 4C blijft knagen en komt vanzelf!
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Milan.M
1.874

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2019, 18:33:06 »
We waarderen je inzet, niet alleen de auto die je rijdt.

Ik denk dat er genoeg mensen zijn (waaronder ikzelf) die ook alleen maar kunnen dromen van zo’n auto 😅
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

jwq
2.618

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #3 Gepost op: 14 september 2019, 18:38:25 »
Ach, Frank heeft ook tijd mini gereden ;)
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

alfistalimburg
464

  • Type Alfa: giulietta qv
  • ****
    - Senior Alfist
  • you only live once
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #4 Gepost op: 14 september 2019, 19:04:43 »
Super dat je het toch vraagt maar alles wat jij al hebt gedaan dat is heel erg gewaardeerd bij iedereen. Alles is super geregeld en wat voor een auto je nu rijdt tja als het veel pk heeft is dat niet erg toch 😜
Dus het mag als je wel even een paar foto's plaatst met een mooi verhaaltje zoals je altijd doet😀

En nogmaals bedankt voor de inzet die jij levert!!
Alfa Romeo Giulietta QV: Audison composet - Ulter 100mm einddemper - 19inch Prodrive S velgen - Brembo remschijven + EBC red stuff blokken
RVS Jmtuning downpipe - powerflexrubbers - stage 2 jtd performance koppeling - k04 hybrid turbo - airtec intercooler
322,6pk/437nm
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #5 Gepost op: 14 september 2019, 19:10:54 »
Alfa almighty!  of....  :p
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
*

MysteryAngel
2.665

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #6 Gepost op: 14 september 2019, 19:13:01 »
Er zijn wel meer mensen die soms voor een ander merk kiezen,
om wat voor reden dan ook.
Maar blijven de club en het merk wel een warm hart toe dragen.

Ik vindt het soort auto wat je rijdt verder niet zo relevant.
Van een Alfa naar een Porsche is overigens ook niet zo´n gekke stap hoor.

Ik rij momenteel ook geen Alfa Romeo.
Ik wil er wel graag 1, maar de Alfa die ik wil ligt nu momenteel nog even buiten bereik. :)

*

Paul
1.847

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #7 Gepost op: 14 september 2019, 19:16:41 »
Super dat je het toch vraagt maar alles wat jij al hebt gedaan dat is heel erg gewaardeerd bij iedereen. Alles is super geregeld en wat voor een auto je nu rijdt tja als het veel pk heeft is dat niet erg toch 😜
Dus het mag als je wel even een paar foto's plaatst met een mooi verhaaltje zoals je altijd doet😀

En nogmaals bedankt voor de inzet die jij levert!!

Ik denk dat het misschien een beetje gek wel is, dat is een "show your ride" topic maak over de auto haha! Maar op jouw aanvraag hier een paar kiekjes ervan:

Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #8 Gepost op: 14 september 2019, 19:27:48 »
Zo. Dus. Ik heb erin gezeten... En ik begrijp de overstap wel. Dit is iets wat je in ieder geval een keertje gehad moet hebben! Eigenlijk net als een Alfa dus... ;)

Als je op onze evenementen de Porsche maar hélemaal volplakt met Alfa-stickers, vind ik het gezegend!

🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
*

alfistalimburg
464

  • Type Alfa: giulietta qv
  • ****
    - Senior Alfist
  • you only live once
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #9 Gepost op: 14 september 2019, 20:00:01 »
Super dat je het toch vraagt maar alles wat jij al hebt gedaan dat is heel erg gewaardeerd bij iedereen. Alles is super geregeld en wat voor een auto je nu rijdt tja als het veel pk heeft is dat niet erg toch 😜
Dus het mag als je wel even een paar foto's plaatst met een mooi verhaaltje zoals je altijd doet😀

En nogmaals bedankt voor de inzet die jij levert!!

Ik denk dat het misschien een beetje gek wel is, dat is een "show your ride" topic maak over de auto haha! Maar op jouw aanvraag hier een paar kiekjes ervan:



Inderdaad wel een beetje gek in een show your ride😂 maar bedankt voor de foto's. Wat een prachtige wagen zeker geen verkeerde keuze.
Alfa Romeo Giulietta QV: Audison composet - Ulter 100mm einddemper - 19inch Prodrive S velgen - Brembo remschijven + EBC red stuff blokken
RVS Jmtuning downpipe - powerflexrubbers - stage 2 jtd performance koppeling - k04 hybrid turbo - airtec intercooler
322,6pk/437nm
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #10 Gepost op: 15 september 2019, 00:04:08 »
Hoi Paul,
Dus toch een Porsche.
Je hebt gelijk kerel, als ik in je schoenen stond had ik het zelfde gedaan.
Je bent een jonge kerel en daar past natuurlijk een jongensdroom bij.
Later kun je (als je meer ruimte nodig hebt) altijd nog een 4 of een 5 Deursen Alfa aanschaffen.
Ben stiekem toch wel heel erg jaloers.
Succes ermee kerel en hoop je snel te ontmoeten zodat we eens een rondje in je Porsche kunnen maken.
*

Alfa 147 Ti
1.564

  • Type Alfa: Giulia 2.0 Veloce Q2
  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #11 Gepost op: 15 september 2019, 00:07:22 »
Paul van mij mag je blijven hoor, ik kan alleen maar zeggen je hebt groot gelijk, je leeft maar een keer.
Wat het ook mag verbruiken een Alfa moet je gebruiken.

Alfa Giulia Veloce Q2 2022 Verde Visconti, Meta
Mijn ex Auto’s
Alfa Giulia 2.0 T Super. 2017
 Alfa 159 1750 TBI S.W 2011 Alfa 159 2.2 S.W 2007 Alfa 147 2004 Volvo 480 Turbo 1994 Mini Cooper 1300 Carbarateur 1991 Mini Jet Black 1989 Mini 1987.
*

jwq
2.618

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #12 Gepost op: 15 september 2019, 09:30:16 »
Overigens had je natuurlijk eigenlijk een elektrische moeten nemen....
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #13 Gepost op: 15 september 2019, 11:21:07 »

Mooie wagen Paul. Erg mooie keuze. 

Wel jammer dat het geen Giulia geworden is, maar dat kan altijd nog.
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

MysteryAngel
2.665

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo club voorzitter rijdt een Porsche, kan dat wel?
« Reactie #14 Gepost op: 15 september 2019, 18:22:49 »
Wel een mooi porsche overigens. :)