Club Alfa Romeo

Algemeen => Club- Forum aankondigen en aanbiedingen => Topic gestart door: Harold op 18 januari 2018, 18:53:32

Titel: Alfata is nu senior moderator op het forum
Bericht door: Harold op 18 januari 2018, 18:53:32
Dat dus...  ;D
Titel: Re: alfate is nu senior moderator op het forum
Bericht door: alfata op 18 januari 2018, 18:58:34
Oh hemel! Dat is toch veel te veel verantwoordelijkheid voor mij!

Wel allemaal lief zijn hè?  ;)
Titel: Re: alfate is nu senior moderator op het forum
Bericht door: bekkie op 18 januari 2018, 19:59:05
De druk is enorm...  ;D
Titel: Re: alfate is nu senior moderator op het forum
Bericht door: frankie op 19 januari 2018, 10:01:49
Ja Thomas, dat krijg je als je zo actief bent. Nu niet teveel bij driving fun hangen he  :13: :D
Titel: Re: alfate is nu senior moderator op het forum
Bericht door: alfata op 19 januari 2018, 10:16:39
Hij staat vaak in een tapje geopend... ;)
Ik doe mijn best, maar heb af en toe zulk bizar drukke periodes dat zelfs ik er wat minder tijd voor heb. Maar doe mijn best!  :dance: