Club Alfa Romeo
Algemeen => Club- Forum aankondigen en aanbiedingen => Topic gestart door: Harold op 18 januari 2018, 18:53:32
-
Dat dus... ;D
-
Oh hemel! Dat is toch veel te veel verantwoordelijkheid voor mij!
Wel allemaal lief zijn hè? ;)
-
De druk is enorm... ;D
-
Ja Thomas, dat krijg je als je zo actief bent. Nu niet teveel bij driving fun hangen he :13: :D
-
Hij staat vaak in een tapje geopend... ;)
Ik doe mijn best, maar heb af en toe zulk bizar drukke periodes dat zelfs ik er wat minder tijd voor heb. Maar doe mijn best! :dance: