!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • CAR > Viva Italia: 28 april 2019

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #60 Gepost op: 21 januari 2019, 16:59:35 »
Ik zal er ook bij zijn. Ben benieuwd wat we er allemaal gaan zien en stiekem wil ik de baan op. Weet alleen niet of het slim is. Tis geen racewagen...

Je kunt natuurlijk ook gewoon rustig aan een rondje rijden, niemand die je dwingt om vol gas te gaan.  ;D


Jaa nee dat is zo maar ik heb geen ruggengraat en bezwijk snel onder druk. Dus einde pitstraat is eigenlijk gewoon volgas en hopen dat het goed gaat.. :sign0085:
*

jan engelaar
120

  • Type Alfa: GIULIA Q + STELVIO
  • ***
    - Alfist
  • GIULIA Q 600 PK + STELVIO
    • www.djjean.com
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #61 Gepost op: 22 januari 2019, 00:54:34 »
Hey daarrrr, leuk, Ík ben ook present, ijs en weder dienende  !  Weliswaar niét met de juul qv maar met mijn zojuist aangeschafte GUILA QUADRIFOGLIO Performance edition !
Show+circuit !

Wow Jan, gaaf! Ik zie de actie van de QV graag terug op het circuit, kijk er naar uit ;)


Yeaahhh, kekkehuisssss, nú al ;-) !!  Vraag mij trouwens af waarom ik hier  als een "STARTENDE ALFIST ' door het leven ga, terwijl dit toch écht al mijn 12de is inmiddels :-) !
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #62 Gepost op: 22 januari 2019, 09:12:49 »
Hey daarrrr, leuk, Ík ben ook present, ijs en weder dienende  !  Weliswaar niét met de juul qv maar met mijn zojuist aangeschafte GUILA QUADRIFOGLIO Performance edition !
Show+circuit !

Wow Jan, gaaf! Ik zie de actie van de QV graag terug op het circuit, kijk er naar uit ;)


Yeaahhh, kekkehuisssss, nú al ;-) !!  Vraag mij trouwens af waarom ik hier  als een "STARTENDE ALFIST ' door het leven ga, terwijl dit toch écht al mijn 12de is inmiddels :-) !

Startende Alfist op het forum uiteraard. Alleen het hebben van een Italiaan is niet genoeg voor het digitale circuit... nog maar even blijven racen  :steeringwheel:
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #63 Gepost op: 22 januari 2019, 10:48:10 »
Hey daarrrr, leuk, Ík ben ook present, ijs en weder dienende  !  Weliswaar niét met de juul qv maar met mijn zojuist aangeschafte GUILA QUADRIFOGLIO Performance edition !
Show+circuit !

Wow Jan, gaaf! Ik zie de actie van de QV graag terug op het circuit, kijk er naar uit ;)


Yeaahhh, kekkehuisssss, nú al ;-) !!  Vraag mij trouwens af waarom ik hier  als een "STARTENDE ALFIST ' door het leven ga, terwijl dit toch écht al mijn 12de is inmiddels :-) !

Omdat je te weinig post Jan!
Tijd om wat meer te tonen van jezelf ;)
Laat eens je nieuwe waggie zien haha.
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
*

jan engelaar
120

  • Type Alfa: GIULIA Q + STELVIO
  • ***
    - Alfist
  • GIULIA Q 600 PK + STELVIO
    • www.djjean.com
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #64 Gepost op: 22 januari 2019, 11:03:59 »
Hey daarrrr, leuk, Ík ben ook present, ijs en weder dienende  !  Weliswaar niét met de juul qv maar met mijn zojuist aangeschafte GUILA QUADRIFOGLIO Performance edition !
Show+circuit !

Wow Jan, gaaf! Ik zie de actie van de QV graag terug op het circuit, kijk er naar uit ;)


Yeaahhh, kekkehuisssss, nú al ;-) !!  Vraag mij trouwens af waarom ik hier  als een "STARTENDE ALFIST ' door het leven ga, terwijl dit toch écht al mijn 12de is inmiddels :-) !

Omdat je te weinig post Jan!
Tijd om wat meer te tonen van jezelf ;)
Laat eens je nieuwe waggie zien haha.

Off topic; Ha, true that! Maar fotootjes komen er next week aan hoor! Zit nog ff op wat (pimp) onderdeeltjes , lees carbon accessoires, te wachten ...
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #65 Gepost op: 22 januari 2019, 11:06:13 »
Hey daarrrr, leuk, Ík ben ook present, ijs en weder dienende  !  Weliswaar niét met de juul qv maar met mijn zojuist aangeschafte GUILA QUADRIFOGLIO Performance edition !
Show+circuit !

Wow Jan, gaaf! Ik zie de actie van de QV graag terug op het circuit, kijk er naar uit ;)


Yeaahhh, kekkehuisssss, nú al ;-) !!  Vraag mij trouwens af waarom ik hier  als een "STARTENDE ALFIST ' door het leven ga, terwijl dit toch écht al mijn 12de is inmiddels :-) !

Omdat je te weinig post Jan!
Tijd om wat meer te tonen van jezelf ;)
Laat eens je nieuwe waggie zien haha.

Off topic; Ha, true that! Maar fotootjes komen er next week aan hoor! Zit nog ff op wat (pimp) onderdeeltjes , lees carbon accessoires, te wachten ...

Ben erg benieuwd Jan!
En zoiezo wil ik deze beauty wel eens zien dan :D
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #66 Gepost op: 22 januari 2019, 13:16:21 »
Hey daarrrr, leuk, Ík ben ook present, ijs en weder dienende  !  Weliswaar niét met de juul qv maar met mijn zojuist aangeschafte GUILA QUADRIFOGLIO Performance edition !
Show+circuit !

Wow Jan, gaaf! Ik zie de actie van de QV graag terug op het circuit, kijk er naar uit ;)


Yeaahhh, kekkehuisssss, nú al ;-) !!  Vraag mij trouwens af waarom ik hier  als een "STARTENDE ALFIST ' door het leven ga, terwijl dit toch écht al mijn 12de is inmiddels :-) !

Minder draaien, meer posten  ;)
Maar, heb je de QV weer verkocht dan? Op de radio had je erover dat je zo blij was jouw oude liefde weer te hebben teruggekocht. Of heb je de Giulia ernaast gekocht? Wel erg gaaf trouwens! Ben erg benieuwd. Eens kijken of we een beetje aan elkaar gewaagd zijn op de baan  ;D
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Michel1105
29

  • Type Alfa: Giulia 2.0T (2019)
  • ****
    Amico del club - Startende Alfist
  • Giulia 2.0T (2019)
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #67 Gepost op: 28 januari 2019, 21:55:22 »
Hierbij meld ik mij ook aan voor viva italia.
Hoop op een gezellige dag en een mooie opkomst.
Mijn vorige alfa's,: 33 1.3 (1988) , 146 , 147 jtd 8v (2002) ,159 1.8 140pk ()2007) ,147 1.6  120 pk (2005) Giulietta 1.4 MA 200pk (2010)
147 1.6 105 pk (2007) Mito 1.3 jtdm85 pk (2012)Giulietta QV TCT 240 PK (2014),33. 1.7 IE uit 92 .159SW , Giulia (2019).
*

TimTimGT
20

  • Type Alfa: GT 2.0 JTS
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #68 Gepost op: 30 januari 2019, 23:20:43 »
Ik zal ook er ook bij zijn met de GT. Voor mij voor de eerste keer! Gaan er nog meer nieuwelingen?
*

StefV
424

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 MA 170 pk
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #69 Gepost op: 31 januari 2019, 07:24:17 »
Ik zal ook er ook bij zijn met de GT. Voor mij voor de eerste keer! Gaan er nog meer nieuwelingen?
Alfa Newbie.
*

TimTimGT
20

  • Type Alfa: GT 2.0 JTS
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #70 Gepost op: 31 januari 2019, 12:00:42 »
@StefV Goed moet horen! Wat heb je voor moois gekocht?
*

StefV
424

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 MA 170 pk
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #71 Gepost op: 31 januari 2019, 12:05:26 »
@StefV Goed moet horen! Wat heb je voor moois gekocht?

@TimTimGT Giulietta. Ben net terug van de dealer. Ga nu foto's uploaden naar mijn Show Your Ride topic.
Alfa Newbie.
*

Mikkus85
29

  • Type Alfa: Alfa159 1.9jtd 160pk 2010
  • *
    - Startende Alfist
  • Trotse Alfa Bezitter
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #72 Gepost op: 31 januari 2019, 21:19:33 »
wij zijn van de partij:)  we komen met 2 auto's alfa 159 en een alfa brera Italia Independent.

tot dan ben benieuwd naar alle mooie alfa's in het clubalfaromeo-dock
Alfa 159 1.9jtdm 160pk 360nm
Squadra gechipt massimo.
*

brinkerik
1.831

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #73 Gepost op: 2 februari 2019, 07:21:35 »
Ik zal ook er ook bij zijn met de GT. Voor mij voor de eerste keer! Gaan er nog meer nieuwelingen?
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #74 Gepost op: 2 februari 2019, 11:53:19 »
Lijkt mij leuk: ook voor de eerste keer ;)