!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • CAR > Viva Italia: 28 april 2019

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #45 Gepost op: 17 januari 2019, 20:43:12 »
Uiteraard aanwezig

Dan kom ik niet.


Nee grapje,     Ik ben erbij. Spandoek CAR heb ik ook nog liggen van vorige Viva-meeting
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #46 Gepost op: 18 januari 2019, 00:17:17 »
Ook ik ben weer van de partij met mijn Mito en 2 volwassenen.
*

Milan.M
1.874

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #47 Gepost op: 18 januari 2019, 00:28:19 »
Hebben we tot nu toe toch een aardig mooie opkomst!
Ben heel benieuwd naar alle Italiaanse schoonheid ;D
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #48 Gepost op: 18 januari 2019, 07:31:54 »
Uiteraard aanwezig

Dan kom ik niet.


Nee grapje,     Ik ben erbij. Spandoek CAR heb ik ook nog liggen van vorige Viva-meeting

:D
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Eric Ace
10

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 (>170PK)
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #49 Gepost op: 18 januari 2019, 18:41:54 »
Ben er zeker bij. :72:
Giulietta MA 170, Chipped en downpipe (HS Corse),
Onderhoud; Auto Italia te Deurne
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #50 Gepost op: 19 januari 2019, 12:53:06 »
Ik zal er ook bij zijn. Ben benieuwd wat we er allemaal gaan zien en stiekem wil ik de baan op. Weet alleen niet of het slim is. Tis geen racewagen...
*

desmootje
1

  • Type Alfa: Alfa159 sportswagon
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #51 Gepost op: 20 januari 2019, 12:04:06 »
stuur mij de code maar voor korting op de tickets
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #52 Gepost op: 20 januari 2019, 18:12:56 »
Ik kom ook uiteraard!
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #53 Gepost op: 20 januari 2019, 23:22:05 »
Had al toegezegd dat ik kom maar zou graag het PM ontvangen voor de paddock ticket.
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #54 Gepost op: 21 januari 2019, 08:01:52 »
Ik zal er ook bij zijn. Ben benieuwd wat we er allemaal gaan zien en stiekem wil ik de baan op. Weet alleen niet of het slim is. Tis geen racewagen...

Je kunt natuurlijk ook gewoon rustig aan een rondje rijden, niemand die je dwingt om vol gas te gaan.  ;D
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #55 Gepost op: 21 januari 2019, 10:00:41 »
Hey daarrrr, leuk, Ík ben ook present, ijs en weder dienende  !  Weliswaar niét met de juul qv maar met mijn zojuist aangeschafte GUILA QUADRIFOGLIO Performance edition !
Show+circuit !

Wow Jan, gaaf! Ik zie de actie van de QV graag terug op het circuit, kijk er naar uit ;)
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
Gemarkeerd als beste antwoord door Paul Gepost op 5 februari 2019, 10:33:56
*

Paul
1.847

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #56 Gepost op: 21 januari 2019, 12:52:59 »
Ik heb het topic verplaatst naar een exclusiever board dat alleen geregistreerde CAR-leden kunnen zien. Dit heb ik gedaan omdat vrij aan jullie de club code te kunnen geven. Ik wil jullie wel vragen of dit niet openbaar met anderen te delen, want het is alleen geldig voor ons club-dock.

RE02
Met de hierboven genoemde clubcode kun je online de clubentreetickets bestellen. Deze kosten in de online voorverkoop € 10,- per persoon (max. 2 per auto) en aan de kassa ter plaatse betaal je € 15,- per persoon (max. 2 per auto). Je hebt dus een korting van € 5,- wanneer je besteld in de voorverkoop!
Let op, de clubentreetickets van €10,- zijn alleen in de voorverkoop verkrijgbaar, ter plaatse betaal je €15,- per persoon.

Via deze link download je het clubautoticket. Deze kun je uitprinten voor de leden die meegaan of je stuurt deze door naar hen. De clubcode wordt weergegeven op het clubautoticket, plaats deze duidelijk zichtbaar achter de voorruit.
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

StefV
424

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 MA 170 pk
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #57 Gepost op: 21 januari 2019, 13:02:44 »
Ik heb het topic verplaatst naar een exclusiever board dat alleen geregistreerde CAR-leden kunnen zien. Dit heb ik gedaan omdat vrij aan jullie de club code te kunnen geven. Ik wil jullie wel vragen of dit niet openbaar met anderen te delen, want het is alleen geldig voor ons club-dock.

RE02
Met de hierboven genoemde clubcode kun je online de clubentreetickets bestellen. Deze kosten in de online voorverkoop € 10,- per persoon (max. 2 per auto) en aan de kassa ter plaatse betaal je € 15,- per persoon (max. 2 per auto). Je hebt dus een korting van € 5,- wanneer je besteld in de voorverkoop!
Let op, de clubentreetickets van €10,- zijn alleen in de voorverkoop verkrijgbaar, ter plaatse betaal je €15,- per persoon.

Via deze link download je het clubautoticket. Deze kun je uitprinten voor de leden die meegaan of je stuurt deze door naar hen. De clubcode wordt weergegeven op het clubautoticket, plaats deze duidelijk zichtbaar achter de voorruit.

Moet ik die Clubautoticket sowieso zelf ook printen? Heb al toegangkaart met de code een een showticket.
Alfa Newbie.
*

alfata
3.412

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #58 Gepost op: 21 januari 2019, 13:06:03 »
Zo, ook even mijn tickets gekocht, plus een Vrij Rijden ticket. Nu nog weer even nieuwe bandjes en remmerij bestellen. Die zijn na 1 seizoen wel klaar :D :D
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Ben jij erbij op het ClubAlfaRomeo-dock tijdens Viva Italia zondag 28 april?
« Reactie #59 Gepost op: 21 januari 2019, 13:57:27 »
Zijn er leden die van plan zijn een ronde te maken op het circuit?

Ik twijfel nog. Twee maanden erna een vakantie op de planning staan naar Italia, stiekem bang voor (onnodige) schade aan de 147...
 :steeringwheel:
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive