Club Alfa Romeo

Algemeen => Club- Forum aankondigen en aanbiedingen => Topic gestart door: frankie op 19 januari 2018, 10:07:11

Titel: Forum in de lift
Bericht door: frankie op 19 januari 2018, 10:07:11
Zo, de tendens is over het algemeen dat klassieke fora zoals het onze eigenlijk te maken hebben met een terugloop en verminderde interesse. Zo niet hier, 2017 was wat dat betreft een goed jaar. Meeste mensen tegelijk online, meeste nieuwe aanmeldingen en meeste pageviews sinds de start van het forum. Ook het aantal geplaatste berichten is weer hoger t.o.v. 2016 en 2015. Dit forum is dus springlevend! Dat allemaal dankzij jullie, de vele actieve leden.

Dus, applausje voor jezelf!  :88:
Titel: Re: Forum in de lift
Bericht door: GT1986 op 19 januari 2018, 10:22:12
Dat is goed nieuws, het valt inderdaad erg op hoe zeer andere bekende Alfa-fora achteruit hollen qua activiteit (scarb-forum, 156-club).
Titel: Re: Forum in de lift
Bericht door: frankie op 19 januari 2018, 10:24:16
De diverse Facebook pagina's nemen een hoop van de functie over, maar persoonlijk heb ik liever een forum. Zoveel meer informatie en zoveel beter te vinden. Op Facebook heb je toch vaak dat elke week 100x dezelfde vragen voorbij komen.
Titel: Re: Forum in de lift
Bericht door: ArjanB op 19 januari 2018, 10:33:01
inderdaad!
Titel: Re: Forum in de lift
Bericht door: Dijkstra op 19 januari 2018, 13:40:39
Vorig jaar weer een alfa gekocht en dacht meld me maar aan bij een alfa forum dat dat een ketting reactie veroorzaakte had ik niet verwacht  :p
Titel: Re: Forum in de lift
Bericht door: frankie op 19 januari 2018, 14:21:50
We zijn je allen dankbaar  :PDT_Armataz_01_37: ;D
Titel: Re: Forum in de lift
Bericht door: marcelt op 19 januari 2018, 21:06:06
Zal ons mooie merk qua populariteit dan toch wat in de lift zitten door (maar liefst) 2 nieuwe modellen?  :13: