Club Alfa Romeo

Algemeen => Club- Forum aankondigen en aanbiedingen => Topic gestart door: frankie op 28 juni 2015, 19:47:06

Titel: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: frankie op 28 juni 2015, 19:47:06
We hebben het een beetje druk met het reilen en zeilen van de club, daarom zijn we voor onze evenementen commissie zijn we op zoek naar versterking. Wat houdt het in? Meehelpen met, of zelfstandig, organiseren van meetings, contact onderhouden met meetinglocaties (o.a. dealers benaderen), assistentie met de clubstand bij grote evenementen als Viva Italia, Italia a Zandvoort e.d. Ervaring is niet nodig, enthousiasme is het enige wat we vragen  :13:

Zin in? Stuur me even een pb-tje.
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: damitch300 op 28 juni 2015, 21:27:11
Ben benieuwd wie dit gaat doen :)
In ieder geval, succes en have fun voor diegene  ;D

En Frankie, bedoel je niet gewoon dat je Clubje te groot is geworden voor jezelf?  :lol_hitting:
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: frankie op 29 juni 2015, 10:29:35
Niks voor jou dan Mitch?  :rolleyes:
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: damitch300 op 29 juni 2015, 11:18:17
Ik? Geen connecties en ervaring. En vaak geen tijd ;)
Zou best wel willen maar ben bang dat ik je teleurstel uiteindelijk  ;D
Maar wil het best proberen ;)
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: Biscione op 29 juni 2015, 20:42:44
Hou oud moet je minimaal zijn dan?  ;D
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: Harold op 29 juni 2015, 21:13:50
Nou Max mag op ze 17 al F1 rijden.. ik verwacht dat je hier ook wel vanaf die leeftijd mag..   ;D
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: damitch300 op 29 juni 2015, 21:47:36
Frankie heeft een persoonlijk bericht van mij. Naar ben bang dat hij het niet kan vinden  :lol_hitting:
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: Jeroen op 29 juni 2015, 22:30:34
Mmh, als jij een "meeting" gaat organiseren, komen we niet verder dan de veerpont naar Texel denk?
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: damas op 29 juni 2015, 22:48:45
Mmh, als jij een "meeting" gaat organiseren, komen we niet verder dan de veerpont naar Texel denk?
ecomare is ook leuk toch
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: Jeroen op 29 juni 2015, 22:57:09
Ben ik al 3 keer geweest  :o
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: damitch300 op 29 juni 2015, 23:28:26
Denk eerder dat we een Polderrun gaan doen. Wie het snelst over de rivier kan springen met zijn auto en verst mogelijk  :lol_hitting:
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: Jeroen op 29 juni 2015, 23:31:20
Nee joh, neem m'n polsstok wel mee, ligt bij m'n ouders nog een old-skool houten variant   ;D

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Polsstok
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: damitch300 op 29 juni 2015, 23:33:07
Fierljeppen!!!!!
Maar dan met de auto  :lol_hitting:
Maar we moeten ook een Kaasrun doen.
Zoveel mogelijk kaas platrijden in een korte tijd.
 :lol_hitting:
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: Jeroen op 29 juni 2015, 23:37:49
Ljipaai siekje  ;)
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: damitch300 op 29 juni 2015, 23:39:45
Piet paulusma met een ijslollie
?
Dit is een Nederlandsche furom pruat dan zuow
Titel: Re: Gezocht: nieuw lid evenementen commissie
Bericht door: frankie op 30 juni 2015, 11:42:08
Hou oud moet je minimaal zijn dan?  ;D

Het is wel handig als je zelf je rijbewijs hebt  :rolleyes: ;) Voor de rest maakt het niet uit.