Club Alfa Romeo

Algemeen => Club- Forum aankondigen en aanbiedingen => Topic gestart door: Haroldtest op 12 oktober 2012, 22:30:13

Titel: Forum update !
Bericht door: Haroldtest op 12 oktober 2012, 22:30:13
We hebben zojuist een grote forum update uitgevoerd.. van Vbulletin naar SMF.

Sinds we vorig jaar een probleem hadden met een hack in de flashchat, is het vorige forum met wat fouten achtergebleven.
Nu kregen we dus ook de nodige database errors. Dat hebben jullie misschien wel gemerkt met inloggen, of delen van het forum, wat verdwenen was.

Nu dus besloten om een compleet nieuwe installatie te doen van SMF software..

De accounts , berichten, topics zijn allemaal overgenomen van het vorige forum,
Behalve die van de laatste 2 dagen !!  Deze waren niet meer te redden uit de database.
Excuses hiervoor.

Het kon wel zijn dat je je wachtwoord even 2 x moest invoeren.

Het enige wat niet mee over is.  zijn de avatars..  Deze zal je opnieuw moeten linken, of uploaden.

Loop je nog ergens tegenaan, dan graag in dit topic posten.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 12 oktober 2012, 23:16:47
Mooi werk. Nog wat andere smileys zou wel fijn zijn. En het icoontje van nieuwe berichten bij de topictitels krijg ik een rood kruisje, voor de rest dikke prima.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 12 oktober 2012, 23:34:50
icoontje zou nu moeten werken.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 13 oktober 2012, 01:02:58
De smileys zijn, eh... nogal geprononceerd  :) maar wel  8)

Ziet er prima uit.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 13 oktober 2012, 01:04:39
Ja ander smiley pakket zoek ik van het weekend wel ff.. >:(
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 13 oktober 2012, 01:09:49
Ja ander smiley pakket zoek ik van het weekend wel ff.. >:(

Als ik jou citeer, dan staat er boven het citaat Citaat van: Harold;23288

Zou dat geen link moeten worden naar de oorspronkelijke post?
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 13 oktober 2012, 01:11:06
Alleen bij oude citaten die gepost zijn op het oude forum volgens mij.. want bij nieuwe.. deze hierboven dus.. zie ik dat niet..
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 13 oktober 2012, 01:12:06
Klopt. Ik citeer nu ook voor de eerste keer.

Ik heb dus niks gezegd  ;)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 13 oktober 2012, 01:15:50
En mensen moeten hun profiel aanpassen. Bij mij was mijn handtekening "afgekort" tot 300 karakters. Dat heb ik inmiddels aangepast. Als je een bericht gepost hebt kom je in een index terecht in plaats van terug naar het topic. Dat kan je ook met een vinkje in je profiel wijzigen.

Dit is geen commentaar, maar tips voor degenen die dat ook constateren.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 13 oktober 2012, 10:52:10
Ledenbestand is ook opgeschoont. Ik heb zo'n 300 "forumleden" die 500 dagen of meer niet on line zijn geweest, met 0 posts en email adressen eindigend op .pl, .ru of andere exotische extensie verwijderd  :D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 13 oktober 2012, 12:19:27
Een tapatalk module zou fijn zijn, want hoe mooi de site er nu ook uitziet, op een mobieltje is het een drama.
En dat mobieltje gebruik ik toch 50% van de tijd.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 13 oktober 2012, 12:30:56
Ja, zal ik vanavond / morgen wel even installeren..
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Paulo op 13 oktober 2012, 18:21:56
Zier er strak uit. Ik ken het probleem met 'hackers' op fora... wordt je niet blij van!
Ik kon alleen even niet inloggen, maar na een 'update' van het wachtwpprd was ie er weer ;D
Goed werk en m'n complimenten.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Hilbert op 13 oktober 2012, 21:16:06
Ff wennen, maar complimenten! ziet er netjes uit! 8)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 14 oktober 2012, 00:47:30
Tapatalk werkt ook weer..!
Titel: Re: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 14 oktober 2012, 00:50:30
Tapatalk werkt ook weer..!

Inderdaad :D.  Top!
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 14 oktober 2012, 01:08:17
Nieuwe foto's die geplaats worden , worden automatisch geresized naar max 1024x768
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 14 oktober 2012, 01:58:50
Een facebook like knop toegevoegd.. die is te vinden, alleen onderaan de startpost van elke topic..   Zodat je een topic kan 'Liken' en publiceren op je Timeline.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Hilbert op 14 oktober 2012, 11:16:36
Zijn alle fotoalbums verdwenen?
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 14 oktober 2012, 12:21:37
Nieuwe foto's die geplaats worden , worden automatisch geresized naar max 1024x768

Van groot formaat naar 1024x768 of ook van klein naar groter? (Neem aan van niet)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 14 oktober 2012, 12:30:52
Uiteraard niet  ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 14 oktober 2012, 12:59:52
Hoe lees jij belachelijk grote foto's in? Ik ken een site waar 20 pasfoto's op staan en die hebben allemaal het formaat van 3072*3072 (4Mb). Die worden dan plaatselijk geresized naar 150*150 of zoiets. Die pagina doet er 5 minuten over om te laden, omdat toch die 20*4 = 80Mb ingelezen moet worden voordat er verkleind wordt. Dus dat resizen heeft voor het dataverkeer helemaal geen zin, alleen voor de lay-out.

Ik zorg er ook met online foto's altijd voor dat het formaat binnen de perken blijft. iets van 1024 of in een enkel geval 1280 als de foto het waard is.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 14 oktober 2012, 13:23:55
Dat is hier ook..  het bestand houd de originele grote..   Dat kan volgens mij ook niet anders. (tenzij je de foto hier zelf host)  Want anders zou het forum, moeten inloggen op bv jou Photobucket account, En dan jouw foto's gaan verkleinen.  Het is tenslotte maar een link naar een foto. En niet daadwerkelijk de foto op het forum gehost.

Overigens zit er wel een bijlage functie op.  Maar daar is de bestandsgrootte beperkt tot, ik dacht, iets van 197kb ofzow..

Dus het probleem met 20megapixel foto's blijft wel dat de laadtijd lang is.. maar de layout blijft wel intact door deze aanpassing..

Ik hoop dat men ook snapt, dat het ook geen nut heeft super bestanden te linken, en hun foto's zelf al wat aanpassen.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 14 oktober 2012, 17:55:52
Zijn alle fotoalbums verdwenen?

Yep.. dit forum, heeft geen albums mogelijkheid.  Ik zal eens kijken of er een vergelijkbare module is..
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: suomy op 14 oktober 2012, 18:10:50
Ziet er profi uit ! Hoe kan ik foto s erop zetten en mijn avatar ?
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 14 oktober 2012, 19:56:13
Je avatar kan je uploaden in je profiel.

http://www.alfagiuliettaclub.nl/forum/index.php?action=profile;area=forumprofile

Foto's plaatsen werkt gewoon hetzelfde.. als op alle fora.

Je foto die je ergens online hebt staan.  Daarvan de URL tussen IMG tags plaatsen.   [ IMG]...........url........ [/IMG]

(img tags komen automatisch tevoorschijn als je in het antwoord bericht op het kleine plaatje klikt  ---> (http://www.alfagiuliettaclub.nl/forum/Themes/CarbonRed_2/images/bbc/img.gif) )
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Hilbert op 14 oktober 2012, 23:02:49
Bij mij, op de ipad werkt Tapatalk niet
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 15 oktober 2012, 00:12:37
Misschien even opnieuw het forum zoeken in tapatalk.. de oude werkt iig niet...   dus favoriet deleten.. en opnieuw zoeken..
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 15 oktober 2012, 09:43:20
Mooi ook het nieuwe icoontje van ongelezen berichten in forumonderdeel  ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 15 oktober 2012, 16:11:57
Goed he..  ;D

Deed tapatalk het überhaupt bij jullie vandaag?  Ik kon helemaal nergens op.. geen enkel forum.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 15 oktober 2012, 16:14:05
Dat zal saai geweest zijn....... ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 15 oktober 2012, 16:37:58
Tapatalk werkt prima, op dit forum, op alfaforum en het oude EN nieuwe 156 forum. Dit bericht is met tapatalk gemaakt.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 15 oktober 2012, 16:40:13
Heb de tiepvout er maar even uitgehaald, weet dat je daar een hekel aan hebt  ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 15 oktober 2012, 18:59:03
Dank, ik weet niet eens wat er fout was. Ik wilde ook jouw tiepvout er uithalen, maar dat ging niet. Dit is een ander forum :D :D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 15 oktober 2012, 19:25:15
er stond gemaaakt... ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 15 oktober 2012, 19:26:25
:D :D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 15 oktober 2012, 19:28:39
Zo is er toch nog wat activiteit hier.
Dat voorkomt dat de boel vastroest :D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 15 oktober 2012, 19:31:48
als wij maar bezig blijven, dan komt het goed  :D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 15 oktober 2012, 20:04:40
 ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 15 oktober 2012, 20:13:54
Hé Harold, jij ook hier ?
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 15 oktober 2012, 20:44:37
Zitten we toch al op 3...  :-\
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 15 oktober 2012, 20:50:18
Ongelofelijk!  :-[
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: corsa54 op 15 oktober 2012, 21:00:14
Ziet er strak uit. Zal nog wel even moeten wennen :)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 16 oktober 2012, 18:30:15
Het plaatje in de kop is net te groot voor op de ipad. Staat precies door het inlogveld  :)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 16 oktober 2012, 18:31:04
Tapatalk he.. ;)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 16 oktober 2012, 18:32:30
Ik niet  :D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Roxxi QV op 17 oktober 2012, 23:00:32
Klopt het dat ik bij dit nieuwe forum steeds weer opnieuw moet inloggen? (hij bewaard de inloggegevens niet)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 17 oktober 2012, 23:02:12
Als je de inlog knopt gebruikt die in de menu balk zit... (dus niet die rechtsbovenin) dan kan je aanvinken dat je altijd ingelogt wilt blijven
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Roxxi QV op 18 oktober 2012, 20:04:35
Als je de inlog knopt gebruikt die in de menu balk zit... (dus niet die rechtsbovenin) dan kan je aanvinken dat je altijd ingelogt wilt blijven
Aha OK bedankt, ga ik de volgende keer doen !
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 18 oktober 2012, 20:13:47
 :)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: WalterW op 19 oktober 2012, 18:30:18
Klopt het dat alle berichten weer als ongelezen gemarkeerd zijn?
Hoe lees ik nu eenvoudig alleen de ongelezen berichten door?
Met de back knop van internet explorer is niet handig...
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: WalterW op 19 oktober 2012, 18:33:08
Hee, ik ben ook van Alfist naar Held veranderd... :-\
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 19 oktober 2012, 18:34:41
Ah zie het idd.. eens wat nieuwe naampjes voor bedenken  :)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 21 oktober 2012, 21:16:21
Je kan nu ook je type Alfa in je profiel --> forum profiel  aangeven.

Deze is zichtbaar onder je naam.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: WalterW op 22 oktober 2012, 18:56:03
Even testen... O:-)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 22 oktober 2012, 19:13:26
Het werkt :)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Jobo op 23 oktober 2012, 09:34:44
Tsss... en dan heet ik ''nieuw lid'' :-[ ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 23 oktober 2012, 09:44:49
en ik super Alfist  :D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 23 oktober 2012, 10:06:23
Een senior moderator met een nieuw lid....... zit ik wel op het juiste forum?  :o
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Jobo op 23 oktober 2012, 10:55:27
Plastische chirurgie  :D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 23 oktober 2012, 10:58:03
Heb je er nu 2?
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Jobo op 23 oktober 2012, 13:54:42
Nee, een kleinere.. hoef niet meer te compenseren  ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 23 oktober 2012, 15:47:46
Want je hebt een grote auto gekocht?
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 23 oktober 2012, 22:07:14
Daarom kan ik een kleine auto rijden  :rolleyes:
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 23 oktober 2012, 22:21:47
Je had eerst een gewone mini,,, nu een clubman..  ;D

De volgende word zeker een Countryman 
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 23 oktober 2012, 22:31:20
 :D

Nee, die niet.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Jobo op 24 oktober 2012, 13:53:35
Want je hebt een grote auto gekocht?

Nee... ik rij diesel... ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Roxxi QV op 16 november 2012, 22:17:47
ik ben even een paar weken weggeweest, maar heb nu pas in de gaten dat we geen echt giuliettaforum meer hebben, maar een algemeen clubalfaromeo forum?
ik had al zo'n last van mijn giulietta snelkoppeling de laatste week, en denk nu..... hé?
Waar heb ik de boot (verandering) gemist?
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Roxxi QV op 19 november 2012, 00:04:45
Nogmaals:

ik ben even een paar weken weggeweest, en heb nu pas in de gaten dat we geen echt giuliettaforum meer hebben, maar een algemeen clubalfaromeo forum?
Waar heb ik de boot (verandering) gemist en wat is hier nu de reden van geweest?
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik het overzicht kwijt (zoekende...) ben en dit forum minder vindt als de vorige  :(
Deze lijkt met al de verschillende Alfa's op 1 forum erg op het al bestaande algemene alfaforum?
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 19 november 2012, 00:11:44
Het giulietta club forum, had ongeveer 1 bericht per dag activiteit.

Mede daardoor hebben we besloten er een meer algemeen forum van te maken, met meetings als hoofddoel.

Er spelen nog wel wat andere rede.. maar dat is de hoofdzaak.. overigens zijn er geen berichten verloren gegaan.. alle giulietta berichten zijn terug te vinden het daarvoor bestemde subforum.  Dus wat dat betreft is er niks veranderd.. Je kan nog altijd hier terecht voor je giulietta.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Giovanni op 19 november 2012, 16:21:03
Leuk! Alle Alfaatjes bij elkaar op één forum! Thnx voor de hulp Harold!  :p :D 8)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 19 november 2012, 16:23:05
 :)  :)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 19 november 2012, 16:23:57
 O0
Titel: Re: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 19 november 2012, 16:58:10
Leuk! Alle Alfaatjes bij elkaar op één forum! Thnx voor de hulp Harold!  :p :D 8)

Hey, Jan. Jij ook hier ? :D:D:D:D
Titel: Re: Re: Grote forum update !
Bericht door: Giovanni op 19 november 2012, 17:30:34
Leuk! Alle Alfaatjes bij elkaar op één forum! Thnx voor de hulp Harold!  :p :D 8)

Hey, Jan. Jij ook hier ? :D:D:D:D

Yups! Zat al op het eerste Guiliettaforum, maar met alle verhuizingen is mijn voorsteltopic kennelijk wel foetsie geraakt. Zal wel weer een nieuwe maken, of is dat met mijn persoontje niet meer nodig?  :-\ ::) :D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Jeroen op 19 november 2012, 17:38:22
Jan, kun jij niet een keertje in een mooi verhaal omschrijven wie jij bent?  :p


Ik kan me persoonlijk dat echt helemaal niet meer herinneren!
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 19 november 2012, 17:59:26
Ja, kan jij een beetje leuke verhalen vertellen?
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: progression op 19 november 2012, 19:23:21
 :-\ :-\ :-\ :-\ :-\..weer 40 blz door lezen  ;D ;D ;D ;D ;D
Jan die kan er wat van  ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Giovanni op 19 november 2012, 19:48:01
Ik typ zowat net zo snel als ik praat, dus houd maar weer rekening met een lap text ja  >:D :D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Jeroen op 19 november 2012, 19:48:29
Al begonnen ?
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Jobo op 19 november 2012, 20:58:12
Giojanni
Welkom kerel!
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 19 november 2012, 21:10:57
Giojanni

Leuke  ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 11 mei 2013, 17:15:34
Zojuist weer een forum software update uitgevoerd... 2.03  => 2.04

Wat veiligheid aanpassingen..
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 11 mei 2013, 19:51:32
Goed bezig  O0
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: morneco op 5 juni 2013, 08:43:11
Ik zie dat er opnieuw een kleine wijziging gebeurt is. De afbeelding voor gelezen boards.
Niet slecht, maar mochten de randen ook doorzichtig zijn van de afbeelding, net de ongelezen, zou het nog iets eleganter ogen.

Mijn mening maar, hoor.
 ;)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: PappaLeo op 5 juni 2013, 09:13:15
Ik weet waar die vandaan komt. Alleen weet ik niet meer wat er voor die tijd stond.
Is dit niet veel netter ?
het is gewoon hetzelfde logo, maar dan zonder kleur. Dit is wel een PNG met transparante achtergrond.

(http://i44.tinypic.com/2rpzqjd.png)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: morneco op 5 juni 2013, 10:03:04
Citaat van: PappaLeo op  5 juni 2013, 09:13:15
Citaat van: PappaLeo op  5 juni 2013, 09:13:15
Ik weet waar die vandaan komt. Alleen weet ik niet meer wat er voor die tijd stond.
Is dit niet veel netter ?
het is gewoon hetzelfde logo, maar dan zonder kleur. Dit is wel een PNG met transparante achtergrond.
(http://i44.tinypic.com/2rpzqjd.png)
Deze afbeelding is inderdaad eleganter als afbeelding voor de gelezen boards.
Of misschien zoiets:
(http://s20.postimg.org/4mh9btrwp/off.png) (Snel bewerkt)
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 5 juni 2013, 22:33:59
Done...   :great:
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: morneco op 6 juni 2013, 10:29:28
Great!  :13:
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 15 augustus 2013, 21:18:22
En we zijn weer een versie nieuwer, met de forum software..   2.04  -->  2.05

Voornamelijk veiligheidsaanpassingen.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 29 oktober 2013, 07:30:13
forum software update =>  2.06
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Arwin op 29 oktober 2013, 21:34:29
Kweet niet wat er is veranderd, maar goed bezig Harold
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 29 oktober 2013, 21:37:52
Voortaan wordt er op iq geselecteerd Arwin, vandaar dat het de laatste dagen een stuk rustiger is  ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Arwin op 29 oktober 2013, 21:42:31
Dan blijft er weinig over:p
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: frankie op 29 oktober 2013, 21:47:25
Ja, en als ik naar de lijst nu aanwezige kijk zie ik dat er toch nog wat door de nieuwe regels heen geglipt zijn, dus we moeten er nog even naar kijken om waterdicht te maken.
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: MattBlack op 29 oktober 2013, 21:55:19
Voortaan wordt er op iq geselecteerd Arwin, vandaar dat het de laatste dagen een stuk rustiger is  ;D

ligt de grens dus redelijk laag, zelfs ik ben er nog........

of is het een Bovengrens ??

 ;D
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 4 maart 2014, 20:31:26
Weer een kleine forum update.. 2.06  ---> 2.07....  volgens mij alleen wat bug fixes...
Titel: Re: Grote forum update !
Bericht door: Harold op 9 augustus 2016, 21:30:03
Forum upgrade van 2.08 -> 2.11
Titel: Re: Forum update !
Bericht door: Harold op 23 maart 2017, 21:05:55
We lagen er blijkbaar uit... dit was het bericht van de host..

Citaat
Beste Harold,

Dit klopt, er vinden de gehele dag al meerdere zware aanvallen (ddos) plaats op o.a. uw website,
wij zijn bezig met een onderzoek, ik kan tijdelijk de website online proberen te zetten kijken of de aanval niet opnieuw begint.

Gelijk maar even de software geupgrade.

SMF forum software geupgrade van

2.0.11 -> 2.0.12
en daarna
2.0.12 -> 2.0.13

Gelijk alle tabellen geoptimaliseerd
bestandscache geleegd en "zoek en repareer" functie laten draaien.. niks gevonden.

Even afwachten dus, of het nu goed blijft lopen...
Titel: Re: Forum update !
Bericht door: alfata op 23 maart 2017, 21:29:03
Dank voor de energie!  :)
Titel: Re: Forum update !
Bericht door: alfistalimburg op 24 maart 2017, 20:16:46
Top werk  :You_Rock_Emoticon:
Titel: Re: Forum update !
Bericht door: MysteryAngel op 3 april 2017, 02:49:11
Ah cool ik kan eindelijk weer posten.  ;D