!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Giojanni
Ik weet waar die vandaan komt. Alleen weet ik niet meer wat er voor die tijd stond.Is dit niet veel netter ?het is gewoon hetzelfde logo, maar dan zonder kleur. Dit is wel een PNG met transparante achtergrond.