Club Alfa Romeo
Algemeen => Club- Forum aankondigen en aanbiedingen => Topic gestart door: Harold op 12 juni 2013, 15:56:57
-
Voortaan zijn we makkelijker te herkennen op diverse meetings... :great:
(https://lh6.googleusercontent.com/-Bbb8uAQxqjk/Ubh9s5IdRiI/AAAAAAAA5y0/l_mMBAtQlZ4/w741-h556-no/CAM00247.jpg)
-
Netjes Harold!
-
Ziet er goed uit!
-
Dat heb je mooi gedaan Harold :PDT_Armataz_01_37:
-
Goed he.. :sign0098: Frankie ! ;D :PDT_Armataz_01_37:
-
Tof!
-
Mooi man!
Alleen zou ik hem ophangen i.p.v. in de keuken op de grond leggen.
-
;D
-
netjes Harold :You_Rock_Emoticon:
-
Ziet er goed uit! kunnen we elkaar goed vinden zondag a.s. op Zandvoort! >:D