Club Alfa Romeo

Algemeen => Club- Forum aankondigen en aanbiedingen => Topic gestart door: Harold op 12 juni 2013, 15:56:57

Titel: Nieuwe banner !
Bericht door: Harold op 12 juni 2013, 15:56:57
Voortaan zijn we makkelijker te herkennen op diverse meetings...  :great:

(https://lh6.googleusercontent.com/-Bbb8uAQxqjk/Ubh9s5IdRiI/AAAAAAAA5y0/l_mMBAtQlZ4/w741-h556-no/CAM00247.jpg)
Titel: Re: Nieuwe banner !
Bericht door: Jeroen op 12 juni 2013, 16:03:42
Netjes Harold!
Titel: Re: Nieuwe banner !
Bericht door: PappaLeo op 12 juni 2013, 16:14:13
Ziet er goed uit!
Titel: Re: Nieuwe banner !
Bericht door: frankie op 12 juni 2013, 18:07:03
Dat heb je mooi gedaan Harold :PDT_Armataz_01_37:
Titel: Re: Nieuwe banner !
Bericht door: Harold op 12 juni 2013, 21:00:07
Goed he..  :sign0098: Frankie !  ;D :PDT_Armataz_01_37:
Titel: Re: Nieuwe banner !
Bericht door: Ronald159 op 12 juni 2013, 22:14:37
Tof!
Titel: Re: Nieuwe banner !
Bericht door: Rendy op 16 juni 2013, 10:46:50
Mooi man!
Alleen zou ik hem ophangen i.p.v. in de keuken op de grond leggen.
Titel: Re: Nieuwe banner !
Bericht door: Harold op 16 juni 2013, 11:33:59
 ;D
Titel: Re: Nieuwe banner !
Bericht door: progression op 22 juni 2013, 21:45:09
netjes Harold  :You_Rock_Emoticon:
Titel: Re: Nieuwe banner !
Bericht door: WesleyZ op 23 juni 2013, 13:11:31
Ziet er goed uit! kunnen we elkaar goed vinden zondag a.s. op Zandvoort! >:D