!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Paul
1.849

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Nieuwe evenement planner voor CAR
« Gepost op: 2 april 2019, 09:51:08 »
Zoals jullie wellicht al hebben gemerkt op het forum en vooral rondom de meetings plannen is @B van Kraaikamp zeer actief bezig met de planning hieromheen. Hij heeft mij eerder aangeboden of hij er mee kon helpen en eigenlijk gelijk heeft hij dit 110% opgepakt. Hij heeft het dusdanig goed aangepakt en hij was er zo actief mee bezig dat wij vinden dat hij officieel de titel "Planning" heeft verdiend.

Nu weten jullie wie jullie kunnen aanspreken over evenement gerelateerde vragen en wie grotendeels de organisatie zal verzorgen tijdens onze meetings, ritten en andere evenementen,
Bas, namens de CAR-crew gefeliciteerd!
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Milan.M
1.882

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Nieuwe evenement planner voor CAR
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2019, 10:34:58 »
We hebben gemerkt dat het plannen jou goed afgaat, Gefelicteerd Bas! :)
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: Nieuwe evenement planner voor CAR
« Reactie #2 Gepost op: 2 april 2019, 14:44:49 »
Nou, wat gaaf! Hartelijk bedankt voor deze titel. Ik ga hem met trots dragen.

Ik vind het erg leuk om de meetings te organiseren. Voor alle vragen, opmerkingen, tips en/of tops kunnen jullie allen bij mij terecht!

Cordiali saluti,
Bas
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive