Club Alfa Romeo

Algemeen => Club- Forum aankondigen en aanbiedingen => Topic gestart door: frankie op 16 april 2014, 11:30:40

Titel: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: frankie op 16 april 2014, 11:30:40
Martijn van Maaren is vanaf heden moderator van het GTA register. Ook is hij al druk bezig met het organiseren van de 2e GTA Meeting  :great: Met zo'n enthousiaste instelling kan het niet anders dan helemaal goed komen  :13: :PDT_Armataz_01_37:
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: Jobo op 16 april 2014, 13:10:56
Top!
Welkom bij het team Martijn ;D
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: PappaLeo op 16 april 2014, 14:47:23
Mooi, Welkom Martijn.
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: Harold op 16 april 2014, 20:43:04
Gefeliciteerd Martijn met je nieuwe functie op het forum.  :great:
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: KeesvL op 17 april 2014, 23:45:34
Gaat goed komen :sign0098:
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: KeesvL op 17 april 2014, 23:46:56
Martijn van Maaren is vanaf heden moderator van het GTA register. Ook is hij al druk bezig met het organiseren van de 2e GTA Meeting  :great: Met zo'n enthousiaste instelling kan het niet anders dan helemaal goed komen  :13: :PDT_Armataz_01_37:

wanneer en waar word de 2e meeting Martijn?
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: M.van.MaarenGTA op 18 april 2014, 11:40:12
Hey allemaal bedankt voor het warme welkom, ben idd erg druk bezig voor de tweede meeting compleet met kleine route van c.a. 45 minuten en natuurlijk route boek. Heb al wel een route en die zal zijn tussen Deventer en Zwolle langs te IJssel. Is erg leuk rijden daar, vooral de dijkweggetjes zijn erg leuk zowel voor de rustige als de sportieve rijders onder ons.
Op de verzamel plek ben ik ook nog bezig om tegen een normale prijs iets met een lunch te regelen, waar dan wel wat kosten aan verbonden zullen zijn. Maar we mogen dan sowieso langs de IJssel parkeren en geloof me ik denk dat dat heel gaaf staat al die GTA's langs de IJssel. Mocht ik weer mee info hebben betreffende prijzen en ook bijvoorbeeld wanneer we het gaan houden, zal laat ik uiteraard meer los
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: Hans GTA op 20 november 2014, 14:49:20
Hoi Martijn,

Ben heel benieuwd of er binnenkort / begin volgend jaar nog een GTA-meeting komt! Zou leuk zijn. Ik ben van de partij.... :13:

groet, Hans
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: Bob156 op 20 november 2014, 18:05:31
Top Martijn :You_Rock_Emoticon: ben benieuwd, heb wel zin in een GTA meet.
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: jwq op 20 november 2014, 19:59:55
bericht was van april..... :bedtime2:
Titel: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: M.van.MaarenGTA op 21 november 2014, 15:22:38
Heb al een locatie voor de volgende meet met kleine toertocht, maar nou hebben de eigenaar en eigenaresse wegens langdurige ziekte even geen tijd. Het heeft dus nog even tijd nodig maar ik denk dat we dan wel wat gaafs hebben. Als ik nieuws heb horen jullie dat uiteraard
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: Maarten op 25 november 2014, 12:48:01
top!
Titel: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: M.van.MaarenGTA op 12 maart 2016, 20:40:40
Helaas ging de vorige plek niet door,  heb het laatst met Kees van Auto Zagato over een meeting bij hen gehad. Dus ik heb goede hoop
Titel: Re: Nieuwe moderator GTA Register: Martijn van Maaren
Bericht door: Hans GTA op 24 maart 2016, 16:13:25
Goed initiatief, ben benieuwd.