Club Alfa Romeo
Algemeen => Club- Forum aankondigen en aanbiedingen => Topic gestart door: alfata op 12 januari 2018, 09:06:52
-
Beste beheerders/Frankie,
Is het niet verstandig om nog 2 categorieën aan te brengen:
- Stelvio club
- 4C club.
Vooral de eerste zal nog wel eens redelijk wat mensen kunnen trekken. De 4C zal wellicht in de toekomst ook wat meer berijders krijgen, dus een apart deel is wellicht handig. Vermoedelijk worden beide onderdelen drukker dan een aantal van de "klassieker" onderdelen.
Baat het niet, dan schaadt het niet! :13:
-
De Stelvio deelt technisch heel veel met de Giulia, dus misschien kunnen we die combineren. En van de 4C snap ik wel, daar heb je persoonlijk belang bij ;D.
-
De Stelvio deelt technisch heel veel met de Giulia, dus misschien kunnen we die combineren. En van de 4C snap ik wel, daar heb je persoonlijk belang bij ;D.
Uiteraard. Ik zie nu al uit naar alle heerlijke monologen. ;D
-
De Stelvio deelt technisch heel veel met de Giulia, dus misschien kunnen we die combineren. En van de 4C snap ik wel, daar heb je persoonlijk belang bij ;D.
4C heeft weer gelijkenissen met de giulietta :D
-
De Stelvio deelt technisch heel veel met de Giulia, dus misschien kunnen we die combineren. En van de 4C snap ik wel, daar heb je persoonlijk belang bij ;D.
4C heeft weer gelijkenissen met de giulietta :D
Dat valt op de blok na, een beetje tegen. ;D
En zelfs die heeft een iets andere turbo, downpipe, etc.
-
De Stelvio deelt technisch heel veel met de Giulia, dus misschien kunnen we die combineren. En van de 4C snap ik wel, daar heb je persoonlijk belang bij ;D.
4C heeft weer gelijkenissen met de giulietta :D
Dat valt op de blok na, een beetje tegen. ;D
En zelfs die heeft een iets andere turbo, downpipe, etc.
Zal niet heel actief zijn in het 4C sub forum maar goed wie weet sluiten er nog meer aan.
-
4c :-[ Staan er idd genoeg bij de dealers, door de carbon kan ik niet zeggen 'weg te roesten' :ecomcity: Komt er ook een "L" 7 persoons uitvoering van de stelvio, want dan worden er misschien nog meer verkocht :great: Ik stel v(i)oor om een sub forum voor busjes te maken
-
Stelvio toegevoegd bij de Giulia club.. en 4C onder "types" toegevoegd.. gelijk maar weer ff laatste forum software geinstalleerd
-
Kan het zijn dat er bij de ombouw van het forum iets mis is gegaan met de inlogaccounts? Ik kon niet meer inloggen en heb een nieuw password moeten aanmaken...
-
Dat is wel vreemd. Ik heb verder ook niemand hier over gehoord.
-
Ik heb een bug ontdekt in het inlog systeem van het forum.
Als je de snel login rechts boven aan de forum pagina wilt gebruiken,
dan krijg je een error dat de login sessie niet verzonden kan worden.
Ga je echter naar het "inloggen" tablad in het menu,
dan werkt de login sessie wel.
Dus ergens gaat er iets mis, als je de login feuture rechts boven op het forum pagina gebruikt.
Hopelijk hebben jullie er iets aan. :)
-
Klopt. Kon ook niet meer inloggen. uiteindelijk dus via omwegen toch gelukt.
-
Ik kon weer niet inloggen, moest weer een nieuw password aanmaken...
Dit werkt dus zo niet...
-
Ook niet wanneer je inlogt via het "tabbladen"menu ?? Daar kan je trouwens ook aanvinken altijd ingelogd te willen blijven. dan hoef je ook niet elke keer in te loggen.
-
Ok... ook de snel inlog functie rechts boven doet het weer.. was iets fout met de update ... nu zou die weer gewoon moeten werken.
Alsnog raad ik je aan de andere inlog te gebruiken,( die in de menu balk) want daar kan je dus aanvinken altijd ingelogd te willen blijven.. Veel handiger.
-
Dank je wel, alles gaat weer goed! :13:
-
Ok... ook de snel inlog functie rechts boven doet het weer.. was iets fout met de update ... nu zou die weer gewoon moeten werken.
Alsnog raad ik je aan de andere inlog te gebruiken,( die in de menu balk) want daar kan je dus aanvinken altijd ingelogd te willen blijven.. Veel handiger.
De login functie rechts boven werkt weer. ;)
Maar de andere login via het "inloggen" tablad heeft inderdaad wel wat voordelen.