!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
De Stelvio deelt technisch heel veel met de Giulia, dus misschien kunnen we die combineren. En van de 4C snap ik wel, daar heb je persoonlijk belang bij .
Citaat van: frankie op 15 januari 2018, 09:22:25De Stelvio deelt technisch heel veel met de Giulia, dus misschien kunnen we die combineren. En van de 4C snap ik wel, daar heb je persoonlijk belang bij .4C heeft weer gelijkenissen met de giulietta
Citaat van: Bob156 op 15 januari 2018, 11:58:23Citaat van: frankie op 15 januari 2018, 09:22:25De Stelvio deelt technisch heel veel met de Giulia, dus misschien kunnen we die combineren. En van de 4C snap ik wel, daar heb je persoonlijk belang bij .4C heeft weer gelijkenissen met de giulietta Dat valt op de blok na, een beetje tegen. En zelfs die heeft een iets andere turbo, downpipe, etc.