!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

samendjinn
15

  • Type Alfa: Alfa Brera
  • *
    - Startende Alfist
Re: Alfa Romeo Brera 3.2 V6 Q4 of 1750i Turbo?
« Reactie #15 Gepost op: 12 mei 2015, 15:15:12 »
Ik snap jullie helemaal , maar ik was er vanaf gebleven als ik goed geinformeerd was.Ik zie bijvoorbeeld e2x een sensor?

De sensor van de 3.2 V6 was € 320.00 euro ( olie temperatuur) arbeid was iets van 12 uur omdat het hele blok van onder los moet.
Als je weet dat een stuurhuis niet goed is en stuurpomp en start knop werkt niet , dan zijn dit toch bekende kwaaltjes alleen ik had ze in 1 keer.

Maar voor liefhebbers van de mooiste Alfa van Nederland hij staat weer te koop bij Mini Klijn ik zeg je weet zeker dat je de mooiste hebt van Nederland , hij is NAP heb ik zelf voor gezorgd want het klopte niet...als hij alles gemaakt heeft dan zou je zomaar een goede auto kunnen hebben ...mijn ervaring toen ik ermee ging rijden maar ik ben ene liefhebber en een zeikerd het voelde niet meer goed.Oh ja er was een reservoir probleem ( al nu ook wel opgelost zijn) en dat in een auto waar je pas 200km mee gereden hebt ja dan is het vertrouwen weg...en dan is er het risico van de distributieketting die kan oprekken ...maar ieder zijn ding ik vond het een geweldige auto echt te mooi en had hem graag gehouden, aan de andere kant sloeg het verbruik nergens op en was hij ook niet super snel... ik zeg rijd een rondje in een mooie QV Guilietta  daar heb je denk meer aan...een feit blijft wel dat de Brera een van de mooiste machines is die er is
*

brerati
1

  • Type Alfa: Brera 1750 tbi ti
  • *
    - Startende Alfist
Re: Alfa Romeo Brera 3.2 V6 Q4 of 1750i Turbo?
« Reactie #16 Gepost op: 26 juni 2015, 22:44:37 »
Ik ben een van die mensen die nooit iets post op geen enkel forum. Maar bij deze toch maar even een korte reactie.
Ik rijdt sinds 3 jaar een Alfa Brera 1750 TBI met TI pakket zelf geïmporteerd uit Duitsland.
En ik moet zeggen elke dag nog met evenveel plezier, als ik van en naar mijn werk rijdt en om mij heen kijk naar het saaie lage bijtellings blik besef ik dat elke euro die ik meer betaal voor mijn Brera het meer dan waard is.
Auto rijden is al duur genoeg maar als je een beetje meer betaald wordt het nog leuk ook.
Laat je niet afschrikken door negatieve verhalen over Alfa Romeo's, behalve regulier onderhoud heb ik nog geen onkosten gehad.
Ik rijdt 25000 km per jaar en zou niks anders willen dus laat je niet tegenhouden, door negatieve reacties van auto journalisten en mensen die nooit in een Brera hebben gereden.
Een waarschuwing is wel op zijn plaats het is een verslaving waar je niet meer vanaf komt.
Doe er mee wat je wil. Volg je hart.
Grtz Brerati