!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik denk dat Remco het jezelf voorstellen anders bedoelt. Namelijk jezelf voorstellen in ons "stel jezelf voor" forumonderdeel, waarin je even kunt vertellen wie je bent zodat we weten met wie we te maken hebben
Citaat van: Remco 145 ts op 7 oktober 2014, 18:39:59Citaat van: Remco 145 ts op 7 oktober 2014, 18:39:59.... Maar stel jezelf eens voor ipv een bedrijf die gewoon netjes auto's verkoopt te benadelenNou vertel eens wat ik mij daar bij voor moet stellen , ik kan trouwens nog wel even doorgaan over dat bedrijf maar dan zou ik ze echt benadelen met de waarheid en dat zal ik hier maar niet doen.
.... Maar stel jezelf eens voor ipv een bedrijf die gewoon netjes auto's verkoopt te benadelen
Hoi Helicopter52,a-Het zijn totaal andere auto's. Marktplaatsadvertenties zijn duur en als de auto's in dit geval hetzelfde zijn uitgerust kan de advertentie best hergebruikt wordenb-Een import 2.2 JTS met aankomend onderhoud ruilen ze niet met gesloten beurs in op een 3.2 Q4c-Je bent nu gewoon ongefundeerd aan het ranten en dat is jammer, nergens voor nodig en zonde van ieders tijd.d-Een Brera weeg 1600 kilo en heeft 260 PK. Als je die gebruikt is 27000km met een set remmen / banden niet zo raar? Ik heb op mijn auto's weleens eerder spullen vervangen.Als je de auto niet wilt, soit. Maar ga dan niet dit soort verhalen ophangen. Citaat van: helicopter52 op 8 oktober 2014, 12:23:12Citaat van: helicopter52 op 8 oktober 2014, 12:23:12Citaat van: Remco 145 ts op 7 oktober 2014, 18:39:59Citaat van: Remco 145 ts op 7 oktober 2014, 18:39:59.... Maar stel jezelf eens voor ipv een bedrijf die gewoon netjes auto's verkoopt te benadelenNou vertel eens wat ik mij daar bij voor moet stellen , ik kan trouwens nog wel even doorgaan over dat bedrijf maar dan zou ik ze echt benadelen met de waarheid en dat zal ik hier maar niet doen.Wat voor zaken heb je dan met dat bedrijf gedaan?
Citaat van: Frank HF op 8 oktober 2014, 21:31:23Citaat van: Frank HF op 8 oktober 2014, 21:31:23Hoi Helicopter52,a-Het zijn totaal andere auto's. Marktplaatsadvertenties zijn duur en als de auto's in dit geval hetzelfde zijn uitgerust kan de advertentie best hergebruikt wordenb-Een import 2.2 JTS met aankomend onderhoud ruilen ze niet met gesloten beurs in op een 3.2 Q4c-Je bent nu gewoon ongefundeerd aan het ranten en dat is jammer, nergens voor nodig en zonde van ieders tijd.d-Een Brera weeg 1600 kilo en heeft 260 PK. Als je die gebruikt is 27000km met een set remmen / banden niet zo raar? Ik heb op mijn auto's weleens eerder spullen vervangen.Als je de auto niet wilt, soit. Maar ga dan niet dit soort verhalen ophangen. Citaat van: helicopter52 op 8 oktober 2014, 12:23:12Citaat van: helicopter52 op 8 oktober 2014, 12:23:12Citaat van: Remco 145 ts op 7 oktober 2014, 18:39:59Citaat van: Remco 145 ts op 7 oktober 2014, 18:39:59.... Maar stel jezelf eens voor ipv een bedrijf die gewoon netjes auto's verkoopt te benadelenNou vertel eens wat ik mij daar bij voor moet stellen , ik kan trouwens nog wel even doorgaan over dat bedrijf maar dan zou ik ze echt benadelen met de waarheid en dat zal ik hier maar niet doen.Wat voor zaken heb je dan met dat bedrijf gedaan?Hallo Frank,a , dat kan .b, welke,, gesloten beurs,,? beurs stond open en was gevuld !c ,ranten = mening en ervaring ??d, heb wel 4 wheel drives gehad die zwaarder waren en meer pk's hadden maar banden en remmen versleten bij 27000 km heb ik nog nooit gehad , zal de wijze van omgang met de auto wel zijn.
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de waarheid over dit bedrijf...
Citaat van: brolli21 op 9 oktober 2014, 21:20:03Citaat van: brolli21 op 9 oktober 2014, 21:20:03Ik ben ook wel erg benieuwd naar de waarheid over dit bedrijf...Toevallig werk jij daar toch? Hoe zit dat bijv. met die 147 GTA selespeed dan? Bizar lage km-stand (kan natuurlijk), maar het interieur ziet er vrij afgeleefd uit, terwijl dat stof vaak altijd heel strak om die stoelen zit.. dat doet mij al twijfelen over de geloofwaardigheid.. ook staan de achterwielen (met name linksachter) erg ver naar voren toe richting de wielkast. Ik heb ook zo mijn bedenkingen als ik dat soort auto's zie met lage km-standen (en zeer veel import...), maar wellicht dat jij eens hier uiteen kan zetten hoe dat dan precies ziet? Misschien heb ik het wel helemaal mis hoor.
La Scuderia haalt de wagens uit Italie, Wim Prins haalt ze (soms) ook van ver.Denk dat je bij dit type bedrijven ervan uit kun gaan dat ze de nette wagens opzoeken en dan hier naartoe halen.Transport kost toch redelijk geld, dan kun je beter een goede deze kant ophalen.Denk ook dat je gewoon eens moet gaan praten, kijken en rijden, daarna weet je wat voor een vlees je in de kuip hebt. Als je alleen op de prijstelling van een auto kunt beoordelen dat de km stand dan wel niet moet kloppen is toch wel behoorlijk kort door de bocht.