!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Brerista78
5

  • Type Alfa: Brera
  • *
    - Startende Alfist
Re: Brera uit Italie .
« Reactie #30 Gepost op: 30 december 2015, 01:49:45 »
Heb inmiddels gezien dat er veel meer keuze is in Italië (logisch gezien moederland) én de prijzen toch wel een behoorlijk stuk lager liggen.
Heeft iemand ervaring met het zelf importeren van een wagen uit Italië?
In het verleden heb ik enkele wagens in Duitsland gekocht. Was eenvoudig. Mede daar ik de Duitse taal machtig ben, maar Italiaans ... Daar heb ik geen kaas van gegeten.
In België betalen we geen bpm.
*

Fons
390

  • Type Alfa: Spider Savali
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Brera uit Italie .
« Reactie #31 Gepost op: 30 december 2015, 11:47:45 »
Ik weet niet of je wel eens op het alfaforum of scarb forum kijk,
Daar heb je een henry1965, woon in Essen en heeft zelf een spider brera uit italie geimporteerd .

Fons
Ducati MTS 1200S abs , Triumph bonneville t120
*

Brerista78
5

  • Type Alfa: Brera
  • *
    - Startende Alfist
Re: Brera uit Italie .
« Reactie #32 Gepost op: 30 december 2015, 19:27:22 »
Deze Henry is sinds 2014 niet meer actief op het forum
*

Fons
390

  • Type Alfa: Spider Savali
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Brera uit Italie .
« Reactie #33 Gepost op: 31 december 2015, 10:06:52 »
Op het alfa forum reageert hij nog regelmatig en soms stuur ik hem een pb.
Daar is hij dus wel aktief.

Fons
Ducati MTS 1200S abs , Triumph bonneville t120
*

Brerakara
1

  • Type Alfa: Brera3.2 JTS Q4 Exclusive
  • *
    - Startende Alfist
  • Alfa Romeo Brera 3.2 JTS Q4 Exclusive
Re: Brera uit Italie .
« Reactie #34 Gepost op: 14 februari 2024, 23:29:49 »
Onlangs eens wezen kijken bij een bedrijf in Heerhugowaard  zij importeren gebruikte Italiaanse auto's , nu hebben zij staan een blauwe Brera 3.2 Q4
de Brera is van 2006 met slechts 27000 km op de teller ?? maar wel 4 gladde banden melding in de display betreffende de remmen en een niet werkende airco
verder de nodige gebruikssporen en een slecht gespoten voorbumper (lak laat los) ook is de nodige steenslag aanwezig , het voorraam vertoond aan de randen de inwerking van vocht tussen het gelaagde glas , zo ook de mistlampen in de voorbumper aangetast door vocht ( reflector), stuur staat scheef dus de uitlijning klopt ook niet helemaal , sporen van schade zijn niet te vinden .,
de prijs van dit (schoons) is € 13250,- maar inmiddels heb ik zo mijn bedenkingen bij deze auto en zou graag horen wat andere Brera liefhebbers van zo'n auto zouden denken.

De toestand van het stuur, het rubber op de pedalen en de zittingen geven een betere indicatie van de kilometerstand.
Steenslag, snelle bochten en laat en hard remmen kunnen dit beeld geven.
🎼 Brera Nero 👊🏻