Hallo,misschien leuk om te laten zien.
Ik heb dus een brera met een glazen dak en een dichte hemel,de gene die dit bedacht heeft
Effin,ik heb een mooi stanleymes gekocht en een bus bizon spuitlijm bij de praxis,van de paneeltjes onder de hoedenplank 8 boutjes losgehaald,en het hemeltje er uit getrokken,gaatje erin gesneden,door het jarenlange zonlicht wat op de onderkant van de hemel heeft geschenen een perfect gaatje eruit gesneden.
Na 20 minuutjes was het gepiept!
Wat een wereld van verschil,echt veel warmer wordt het binnen ook niet.Ik ga er trouwens nog een mooi rubber randje omheen zetten,maar dit moet ik nog ergens zien te kopen.
hierbij wat fototjes van het projectje
Voor de gene die het leuk vinden om te weten,heb ik zaterdag ook een paar fijne nieuwe achterbandjes laten monteren 245x40x19 pirelli p7
Betaalde er 120,00 euro per stuk voor,daarvoor kan je het niet laten toch?
Dit was het voor zover,ik zal als ik het een en ander aan t karretje heb gedaan,wat fototjes posten,als jullie het leuk vinden.
groeten Jean.
26-05-2020
Vandaag Bij Groen rubber in Rotterdam 4 metertjes rubber u profiel van 6 mm gehaald,hoop ik morgen netjes om de randjes heen te knutselen.
24 euro verder maar maakt het wel af denk ik.
gr Jean
26-05-2020 avond
Reeds vanavond nog even 10 minuutjes bezig geweest!o resultado!!!
[/url
[url=https://ibb.co/MPBqGNr]Ik denk er aan om het hele zooitje er nog een keer uit te halen en het netjes in de zwarte textielverf te spuiten!het grijs is het enigste niet zwart in de auto,staat een beetje lullig,ook ivm de vlekken als je dichtbij kijkt?wat denken jullie?
Groeten Jean