!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Tjerk
9

• Type Alfa: Brera 3.2
  • *
    - Startende Alfist
linker raam slaat op hol
« Gepost op: 8 november 2024, 15:46:04 »
Heeft iemand trucs om de werking van het linker raam weer goed te krijgen. Als hij naar beneden staat dan moet ik hem in een paar etappes sluiten (gaat dus niet meer in één keer) . Als ik de deur dicht doe dan schuift hij 10 cm open, en soms als ik rijd, dan  brandt er een lampje op mijn dashboard dat iets aangeeft van een storing maar soms ook niet.
Ik las ergens ooit een trucje om het raam helemaal open te zetten, dan er op gaan leunen en weer dicht te doen maar dat werkt niet echt.
Andere trucs of zal ik maar eens langs de dealer rijden?
liefhebber:
Yamaha MT-01
Lotus Elite
Abarth 595C competizione
Fiat 500 Nuova
Fiat 500 X
Dangel Jumper
*

Taeke
542

• Type Alfa: Giulietta 1.4 ma sportiva
    - Super Alfist
Re: linker raam slaat op hol
« Reactie #1 Gepost op: 8 november 2024, 16:00:41 »
Mijn GT had dit ook wel eens :smiley_confused1:..... Helemaal open doen en de knop 10 sec. vasthouden en dan helemaal omhoog en de knop 10 sec. vasthouden..... Dan was het weer een hele poos goed :sign0066:
*

Tjerk
9

• Type Alfa: Brera 3.2
  • *
    - Startende Alfist
Re: linker raam slaat op hol
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2024, 10:50:11 »
Dank voor de tip. Het lijkt er op dat het geholpen heeft.
Het was even frustrerend dat het raam een eigen wil kreeg, maar ik stop dit maar weer in de rubriek "karakter". Als het malheur niet erger wordt maakt de aanblik van de Brera en het geluid alles weer goed.
liefhebber:
Yamaha MT-01
Lotus Elite
Abarth 595C competizione
Fiat 500 Nuova
Fiat 500 X
Dangel Jumper