!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Pkoot
23

  • Type Alfa: Spider 939 2.2 jts
  • *
    - Startende Alfist
Spoken aan boord?
« Gepost op: 27 september 2022, 22:29:51 »
Ik ben met mijn Spider 939 naar bijna het zuiden van Spanje geweest. Mooie vakantie, mooie rit. Maar op de terugweg ging opeens het raam aan de passagierszijde open. Geen van ons beiden zat op dat moment ergens aan. Ik kon het raam ook weer gewoon dicht doen. Spoken of een contactje ergens? Heeft iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken?

Een 2e gevalletje ook op de terugweg: de afstandsbediening deed het niet meer. Ook met de 2e sleutel niet, dus lege batterij uitgesloten. Moet dus aan de ontvanger liggen, maar waar zit die? Het was overigens een zeer vochtige ochtend en nadat de zon er een uurtje op had gestaan, werkte alles weer naar behoren. Zelfde spook die grappig denkt te zijn?
*

RudyB
9

  • Type Alfa: Brera 2.2JTS 2006
  • *
    - Startende Alfist
Re: Spoken aan boord?
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2022, 10:45:53 »
Dit hoort wel een beetje erbij bij de 939 ;)
Af en toe een glitch in the matrix klink mij niet onbekend. Zolang het niet consequent terug komt niet teveel zorgen over maken.
Als het tock terugkomt sowieso beginnen met een algehele reset d.m.v. 15 minuten accupolen los (en +/- verbinden met elkaar) en weer aansluiten.
Het nadeel is alleen dat je waarschijnlijk ook e.e.a. moet resetten zoals je raam reset etc. Weet niet of het impact heeft op je kap, want die heb ik niet ;)
*

Pkoot
23

  • Type Alfa: Spider 939 2.2 jts
  • *
    - Startende Alfist
Re: Spoken aan boord?
« Reactie #2 Gepost op: 30 september 2022, 12:46:55 »
Laat ik eerst maar afwachten of het nog eens voorkomt. Resetten kan altijd nog.