!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Jeroentjuh99
34

  • Type Alfa: Brera 3.2 Q4 2006
  • *
    - Startende Alfist
USB audio Nav+
« Gepost op: 26 maart 2020, 20:50:37 »
De Brera die ik gekocht heb, heeft een nav+ radio. Een vorige eigenaar heeft er duidelijk mee zitten prullen, want er lag een kabel voor USB audio in. Ik had toen een apparaatje gekocht (https://www.bol.com/nl/p/bluetooth-streamen-carkit-usb-aux-interface-audio-adapter-voor-alfa-romeo-autoradio-s/9200000116421726/) waarvan ik dacht dat het dezelfde aansluiting was. Bleek niet zo.

Ik heb de radio eruit gehaald, die kabel vervangen, apparaatje eraan, en nu werkt hij niet. Volgens de beschrijving zou het moeten werken, dus weet ik niet waarom dat dus niet zo is. Toen ik daarna de radio terug wilde plaatsen, merkte ik dat dat ook niet ging. er lijkt niets in de weg te zitten, toch steekt hij nu 5mm uit, en wilt met geen mogelijkheid verder.

Jullie enig idee?
*

jeanloeve
13

  • Type Alfa: brera
  • *
    - Startende Alfist
Re: USB audio Nav+
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2020, 23:24:28 »
Hoi ik heb een yatour kastje ,aangesloten op mijn originele radio,zelfde dingetje ongeveer als wat jij hebt gekocht!blauw stekkertje er in gedaan,even 2 keer op de aux knop gedrukt,dan gaat ie naar de cd wisselaar functie,en werkt het prima!kastje even weg frommelen onder het eerste radio slot en klaar!

Ik heb hem er inmiddels uit gehaald,omdat ik een aftermarket bluetooth radio er in heb gezet,werd een beetje moe van dat gepruts met een kabeltje!

groeten Jean.