!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Welke OBD stekker gebruik je voor multiecuscan ?Ik heb namelijk een draadloze en deze is altijd geplaatst zodat ik ook allerlei gegevens kan zien onder het rijden.Alleen bij diegene die ik in China had gekocht had ik binnen no time dezelfde meldingen als jij, had er geloof ik ook nog airbag melding bij) Deze was € 8,-- of zo.Alleen ik had het wel gelijk bij de start niet onder het rijden dus.Ik heb een andere OBD gekocht van een goed merk en in Nederland. Behoorlijk duurder (rond de € 100) en alle problemen waren voorbij.
Je kan alle vier wielsnelheidssensoren (abs sensoren) eens tijdens een rit uitlezen. Geven ze alle 4 een gelijke snelheid per wiel aan?
heb je ook al eens onder f4 - parameters gekeken ?Daar kan je naast de gemeten wielsnelheden ook de accelerometer(s) bekijken en de stuur uitslag......
Citaat van: jwq op 13 augustus 2023, 17:42:44heb je ook al eens onder f4 - parameters gekeken ?Daar kan je naast de gemeten wielsnelheden ook de accelerometer(s) bekijken en de stuur uitslag......Daar had ik inderdaad al gekeken maar ook daar word niets getoond en gebeurd er niets zodra ik ga rijden..
Citaat van: tomhoumes op 13 augustus 2023, 18:30:10Citaat van: jwq op 13 augustus 2023, 17:42:44heb je ook al eens onder f4 - parameters gekeken ?Daar kan je naast de gemeten wielsnelheden ook de accelerometer(s) bekijken en de stuur uitslag......Daar had ik inderdaad al gekeken maar ook daar word niets getoond en gebeurd er niets zodra ik ga rijden..Neem aan dat je de groene adapter kabel gebruikt voor MES......
Nee gewoon een universele.. mogelijk dat het dat is waardoor ik hem niet uit kan lezen? gewoon op usb aan mijn laptop
Citaat van: tomhoumes op 13 augustus 2023, 18:51:34Nee gewoon een universele.. mogelijk dat het dat is waardoor ik hem niet uit kan lezen? gewoon op usb aan mijn laptopJa, volgens de MES website heb je de groene adapter nodig om de ABS controller te benaderen......https://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx