!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Dirty-D
3

  • Type Alfa: Brera
  • *
    - Startende Alfist
Wie o Wie kan deze Brera redden
« Gepost op: 14 juli 2021, 15:35:26 »
Beste Alfa Lief hebbers,

ik plaats deze ook even hier waar hij beter thuis hoort als bij ''even voorstellen''  waar ik met de deur in huis viel......

Ik ben Dennis.

Ben zelf geen Alfa rijder maar ik heb misschien iets interessants voor jullie.......

Mijn werkgever is eigenaar van een Alfa Brera 3.2L V6 DOHC 24V 4WD Sky view Automatic drive.
De wagen is van 2007 en heeft circa 50.000Km op de teller staan.

Deze wagen is geleverd in Qatar waar deze een aantal jaar rondgereden heeft..... rond 2012 is mijn werkgever eigenaar geworden van de wagen.
(Heeft gediend als boodschappenwagen van zijn vriendin.)

in 2018 is de wagen naar Nederland gekomen en is hier in een romneyloods terecht gekomen en heeft daar al die tijd stof staan eten.......
Dit heeft de wagen echter geen goed gedaan.......

De wagen is helaas in verwaarloosde staat..... maar voor de juiste persoon misschien juist wat hij zoekt.......?

Hij loopt nu momenteel niet en staat bij de garage, (Brandstof is slecht en vervuild & brandstof pomp is kapot.)
Evt kunnen we de wagen aant lopen brengen zodat op z'n minst een proefrit mogelijk is.
(hij is destijds rijdend de loods in gegaan)

Wagen staat nog niet op NL kenteken en moet nog ingevoerd worden.

Foto's, extra info, evt bezichtiging etc etc kan ik allemaal verzorgen indien gewenst.....

Wie o Wie kan en wil deze wagen redden en de liefde geven die hij nodig heeft?
Of wie weet kan hij goed dienen als donor...... ?

Het is een eerlijke wagen & mijn verhaal is aantoonbaar.

Mijn werkgever wil er verder niet heel veel geld meer aan uitgeven (hij heeft auto's genoeg) en deze is helaas in de vergeet hoek beland......
Hij zal nu een keus moeten maken..... of weg doen met pijn in zijn hart of de wagen zal verder weg verteren in de loods ben ik bang......

Voor een reƫel bod kan ik hem misschien overtuigen deze toch wel speciale wagen weg te doen.

Mocht er interesse zijn hoor ik het graag.

MVG Dennis
*

Dirty-D
3

  • Type Alfa: Brera
  • *
    - Startende Alfist
Re: Wie o Wie kan deze Brera redden
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2021, 16:03:51 »
Hierbij wat foto's ter info.
*

159sedanrijder
15

  • Type Alfa: 159 2.2 JTS / Spider 916
  • *
    - Startende Alfist
  • Ik spaar mooie Alfa momenten
Re: Wie o Wie kan deze Brera redden
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2021, 12:08:22 »
Hallo, Is deze Brera nog te koop of is zij al verkocht?
Als de Brera nog te koop is kun je me dan ook wat foto`s sturen van de binnenkant en een prijs indicatie.
hvedder@ziggo.nl

Mvg. Henk