!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Er zijn een aantal zeldzame 2014 modellen die de 'oude' motor hebben, te herkennen aan 235pk ipv 241pk, met de handbak, en toch het facelift interieur. Maar da's goed zoeken!
Citaat van: DanielH92 op 16 november 2024, 12:48:07Er zijn een aantal zeldzame 2014 modellen die de 'oude' motor hebben, te herkennen aan 235pk ipv 241pk, met de handbak, en toch het facelift interieur. Maar da's goed zoeken!Ik meen dat ze in het buitenland ook langer met handbak verkocht zijn.Maar een goed exemplaar voor max 10k lijkt me erg ambitieus.
Citaat van: bekkie op 16 november 2024, 12:58:31Citaat van: DanielH92 op 16 november 2024, 12:48:07Er zijn een aantal zeldzame 2014 modellen die de 'oude' motor hebben, te herkennen aan 235pk ipv 241pk, met de handbak, en toch het facelift interieur. Maar da's goed zoeken!Ik meen dat ze in het buitenland ook langer met handbak verkocht zijn.Maar een goed exemplaar voor max 10k lijkt me erg ambitieus.Bedoel je dat in het algemeen, dat 10k ambitieus is? Of voor een model uit 2014?Op marktplaats zie ik tussen 8,5k en 10k wel exemplaren die opzich netjes lijken. Auto's uit 2010, 2011 met km standen rond de twee ton.Ik zou dan wel rekening houden met enkele modificaties na aanschaf (de zwakke punten die eerder in dit topic genoemd werden).Of is dat dan toch wishful thinking.. Edit: ik zie er zelfs 1 staan voor 8,5k, uit 2014 en met 2 ton op de klok. Distributie recent vervangen. Vraag me dan wel af waarom hij voor die prijs tussen 1.4ma modellen staat met vergelijkbare bouwjaar en km standen. Waar zit de catch..
Hmm, maar dat is dan een auto uit 2016.Ik vind 21 auto's op marktplaats als ik zoek op meer dan 175 pk (i.e. QV) en handbak (dus eerste generatie).Prijzen gaan van €7,5k tot €12k, en een enkeling zit daar ruim boven met €16k. Misschien is dat de enige goeie Maar ik zou zeggen dat je met 10k een eind komt? Voor een auto van de eerste generatie.
Voor een eerste generatie met een wat hogere km stand moet dat wel lukken ja. Maar kijk niet alleen naar aanschafprijs. Prijs van gebruik en onderhoud en reparatie niet vergeten mee te nemen.
Wat is goedkoop?Ook dat is een relatief begrip, die iedereen anders interpreert. Maar om in je cliché even mee te gaan, sterker nog, te relativeren, goedkoop kan ook zomaar eens een hele goede koop zijn!En andersom natuurlijk, voor de hoofdprijs kun je ook een bak ellende krijgen.En daar sta je dan met de goede adviezen om wat meer te betalen.
Citaat van: Geert_Zwienesteert op 16 november 2024, 14:29:17Hmm, maar dat is dan een auto uit 2016.Ik vind 21 auto's op marktplaats als ik zoek op meer dan 175 pk (i.e. QV) en handbak (dus eerste generatie).Prijzen gaan van €7,5k tot €12k, en een enkeling zit daar ruim boven met €16k. Misschien is dat de enige goeie Maar ik zou zeggen dat je met 10k een eind komt? Voor een auto van de eerste generatie.Voor een eerste generatie met een wat hogere km stand moet dat wel lukken ja. Maar kijk niet alleen naar aanschafprijs. Prijs van gebruik en onderhoud en reparatie niet vergeten mee te nemen.