!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Zijn die originele schokbrekers van een Giulietta met sportonderstel?Want als dit het geval is dan kan ik je zeggen dat die al behoorlijk stuiterig zijn, zo weet ik uit ervaring.Als er dan ook nog hardere en misschien ook wel lágere veren onder zitten, dan wordt het geheel wel erg hard en stuiterig.
Ik heb ook nog getwijfeld om QV/Veloce dempers te kopen, aangezien die ook comfortabel schijnen te zijn. Maar dat is weer een stuk duurder. B4 moet het dichtst bij OEM in de buurt komen en ze kosten niet veel vind ik. Dus dat gaan we dan maar proberen.
Kijk das altijd handig, heb het onderdeel ff snel bij qverde ingevoerd en dan rolt dit er uit: https://www.qverde.nl/qv22085. De schokbrekers die jij hebt is dus voor standaard veren zonder sportkit, deze zijn gemaakt voor 2 cm hoger. Heb ff snel uitgezocht voor de schokbreker achter met sportkit is 50523980 het orgineel nummer. Voor kon ik het zo snel niet vinden.