!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Bedankt voor de antwoorden , net nog wat info gevraagd , de distributieriem is 5000km geleden vervangen dus dat is mooi mee genomen .Even tav de Multiair , hoe is te controleren of deze goed werkt tijdens een proefrit , zijn er nog andere zaken waar ik specifiek op moet letten bij deze auto ?Willem
Ook op de TCT is een update geweest en deze heeft hiermee een sprong vooruit gemaakt en schijnt momenteel gewoon echt wel goed te zijn, maar uiteindelijk blijft proefrijden en zelf ervaren de enige manier om dit voor jezelf te bepalen.Ik denk dat er niet buitensporig veel problemen met de multiairs zijn, elke auto kent wel haar problemen. In het begin waren er relatief meer problemen, nu is de module zelf inmiddels al wat verbeterd en belangrijker, er is meer kennis gekomen over het onderhoud welke de problemen voorkomt. Gezien de topic starter naar een 2013 model kijkt is het risico mijns inziens daar al een stuk kleiner, mits een sluitende onderhoudshistorie natuurlijk.Een T-jet zou natuurlijk kunnen, maar aangezien hij op het moment kijkt naar een 170pk 2013 model weet ik niet of hij zomaar een 3 jaar ouder model met 50 pk minder zou willen.
Bedankt weer , ik herinner mij nu ook weer dat ik een proefrit met een Mito heb gedaan een jaar of 5 geleden ,vond toen ook de tct niet echt lekker schakelen en het DNA systeem vond ik wat tegen vallen .Wat wordt er nu bij deze Giulietta als je de DNA instellingen veranderd precies aanpast ? Klopt het dat iedere keer je de Alfa start de DNA in een standaard stand begint en niet de eventueel laatste instelling onthoudt , als dit zo is wordt dit als een - punt gezien ?Willem
Bedankt weer , ik herinner mij nu ook weer dat ik een proefrit met een Mito heb gedaan een jaar of 5 geleden ,vond toen ook de tct niet echt lekker schakelen en het DNA systeem vond ik wat tegen vallen .Wat wordt er nu bij deze Giulietta als je de DNA instellingen veranderd precies aanpast ? Klopt het dat iedere keer je de Alfa start de DNA in een standaard stand begint en niet de eventueel laatste instelling onthoudt , als dit zo is wordt dit als een - punt gezien ?Zit er in de Giulietta ook een SD kaart slot en eventueel Blue Tooth om muziek van je telefoon te streamen Willem