!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
ok goed , waar heb je die plaat laten maken ?Heb je er misschien ee foto van hoe het er uitziet ?Thx
Dat is toch geen kleine nummer plaat ?
Dit is geen optie voor mij , wil echt een kleine plaat ook al is dit niet legaal , leg de originele nummerplaat wel in de achterbak , met een beetje geluk vallen de controles van de politie een beetje mee ...
150.000 euro?ow wacht Telegraaf Lijkt me wel erg veel mrja, ik ben geen Duitse rechter.
Niet vergelijkbaar, de "normale" boete is 65 euro aldaar, in NL volgens mij 150. Als je 'm al krijgt, vaak zul je er gewoon vanaf komen met een waarschuwing.
Citaat van: TimW op 21 december 2016, 08:42:01Niet vergelijkbaar, de "normale" boete is 65 euro aldaar, in NL volgens mij 150. Als je 'm al krijgt, vaak zul je er gewoon vanaf komen met een waarschuwing.Dat lijken mij aannames. Het mag simpelweg niet, dat zijn de regels. Of iemand het risico neemt, dat is aan hemzelf. Volgens mij heeft het op een gebruikte Giulietta tevens geen zin, omdat dat blok redelijk richting de uiteinden zit vastgeschroefd op de voorbumper. Je hebt dus gewoon lelijke gaten in je voorbumper. Een kleine sticker zal dat niet maskeren. Haal je kentekenhouder er maar eens af, kun je het zien.
In de randstad wordt je met een kleine kentekenplaat gewoon langs de kant gezet en mag je dokken....Waarschuwingen kennen ze hier niet zo