!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

linny
324

  • ****
    - Senior Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #15 Gepost op: 9 maart 2011, 21:57:43 »
Als je een garage hebt die enkel Italiaanse auto's doet ben je volgens mij toch wel niet slecht af. Het is een duidelijke keuze van de garagist. Mij stoort het absoluut niet dat er fiats of lancias ook aanwezig zijn.
De garagist geeft met zo'n aanbod blijk van voorliefde voor italiaanse wagens en meestal volgt de techniek en onderhoud dan wel. Het is al jaren dat italiaanse auto's moeten opboksen tegen een kwaliteitsimago en met knoeien help je dit zeker niet oplossen.
Giulietta 2011 - 1.4 Multiair - distinctive - bianco ghiaccio - panoramadak - black interior - zonnewerende voorruit - privacy glass -[COLOR=yello
*

toon17
64

  • **
    - Junior Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #16 Gepost op: 14 maart 2011, 17:24:06 »
Ik heb mijn nieuwe auto bij Buga in Westerlo gekocht omdat ik daar de beste overname voor mijn 156 heb verkregen.
Over het onderhoud kan ik nog niks zeggen, ben er daarvoor nog niet geweest.

Wel kan ik zeggen dat, wanneer je een garage zoekt met liefde voor het merk, slechts één adres !
http://www.gta-italiancars.be/

Je Alfa kan in geen handen beter af zijn dan in die van Ronny, op verschillende Alfa fora bekend als piloot van de 156 GTA die vorig jaar de AR Challenge won.

Ik vertrouw onze 21 jaar oude Spider alleen nog maar aan zijn handen toe !

Gr.

T. :cool:
*

Haha
5

  • *
    - Startende Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #17 Gepost op: 18 maart 2011, 22:01:10 »
Woon zelf in het Gentse en ben al jaren tevreden klant bij Ignace Boxy in De Pinte.
Veel plezier met je eerste alfa...:cool:
*

linny
324

  • ****
    - Senior Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #18 Gepost op: 18 maart 2011, 22:33:10 »
Van Boxy kan ik ook wel aannemen dat het een goede dealer is : klein maar fijn ...
Giulietta 2011 - 1.4 Multiair - distinctive - bianco ghiaccio - panoramadak - black interior - zonnewerende voorruit - privacy glass -[COLOR=yello
*

Milleke
9

  • *
    - Startende Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #19 Gepost op: 19 maart 2011, 15:13:34 »
Citaat van: toon17;6362
Ik heb mijn nieuwe auto bij Buga in Westerlo gekocht omdat ik daar de beste overname voor mijn 156 heb verkregen.
Over het onderhoud kan ik nog niks zeggen, ben er daarvoor nog niet geweest.

Wel kan ik zeggen dat, wanneer je een garage zoekt met liefde voor het merk, slechts één adres !
http://www.gta-italiancars.be/

Je Alfa kan in geen handen beter af zijn dan in die van Ronny, op verschillende Alfa fora bekend als piloot van de 156 GTA die vorig jaar de AR Challenge won.

Ik vertrouw onze 21 jaar oude Spider alleen nog maar aan zijn handen toe !

Gr.

T. :cool:

En welk adres is dat dan? De vestiging in Kapellen,Diest of Tienen?
*

toon17
64

  • **
    - Junior Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #20 Gepost op: 19 maart 2011, 20:03:56 »
Citaat van: Milleke;6691
En welk adres is dat dan? De vestiging in Kapellen,Diest of Tienen?

Kapellen, daar is de garage ook.

Gr.

T. :cool:
*

Milleke
9

  • *
    - Startende Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #21 Gepost op: 20 maart 2011, 07:14:29 »
Ah dank :)
*

Michaêl
136

  • ***
    - Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #22 Gepost op: 30 juni 2011, 15:45:53 »
Jannis is echt wel de beste als het om de prijs gaat. Ook qua vriendelijkheid zijn ze er goed.
Het is natuurlijk niet zo'n garage zoals Pagnotta 'hypermodern', maar qua service moet Jannis zeker niet onderdoen.
Zelf ben ik van Zutendaal en ligt Pagnotta op een kleine vijf minuten van bij mijn thuis.
Maar toch maar helemaal naar Overpelt (40 km) gereden voor de beste prijs.
 
Mijn Guilietta gaat een van dees bij de dealer aankomen zei hij.
Hopelijk heb ik hem volgende week zaterdag 9 juli. Fingers crossed;)
[INDENT]Giulietta 1,6 JTDM, bianco Ghiaccio distinctive, pelle Cuoio, visibility pack, privacy glass, gepersonaliseerde remklauwen, schuifdak, tom tom nav. 17\' sportiva\'s
[/INDENT]
*

PedroJtdm
106

  • ***
    - Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #23 Gepost op: 30 juni 2011, 20:18:12 »
Fijn om te horen dat er al meer goede ervaringen zijn bij Jannes. :)
Mijn Giulietta heb ik daar ook gekocht.
Ik heb in ieder geval ook een deftige prijs gekregen.

Ik ben ook niet zo voor de grote glazen dealers met net iets te snelle verkopers.
Jannes is nog echt een "dorpsgarage", gemoedelijk en niet moeilijk.
De laatste 4 jaar ben ik daar een paar x geweest voor wat kleinigheidjes aan de 156.
Onderhoud doe ik zelf dus veel verdienen ze niet aan mij in de werkplaats, toch hebben ze mij wel altijd geholpen. (ook enkel met tips of raad)
Voor mij was het dan ook vanzelfsprekend dat Jannes de 1e kans kreeg om mij een auto te verkopen. (aanbod was ook direct zo goed dat ik nergens anders hoefde te gaan kijken/praten)
Giulietta Alfa rosso 1.6 JTDm sport pack (06/2011)
*

Michaêl
136

  • ***
    - Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #24 Gepost op: 1 juli 2011, 08:15:52 »
:)
Zo is dat.
Bij Jannis zijn ze tenminste eerlijk en bovenal menselijk.
Al die andere verkopers van grote garages doen alsof ze kweet niet wat zijn :mad:.
[INDENT]Giulietta 1,6 JTDM, bianco Ghiaccio distinctive, pelle Cuoio, visibility pack, privacy glass, gepersonaliseerde remklauwen, schuifdak, tom tom nav. 17\' sportiva\'s
[/INDENT]
*

Spec101
51

  • **
    - Junior Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #25 Gepost op: 4 juli 2011, 22:55:22 »
ow maar ! meerdere limburgers hier, ik ben zelf van bilzen (10min van zutendaal :) ) heb hem bij buga bestelt, maar weet nog niet of ik daar op onderhoud ga gaan. hoop hem deze week te krijgen !
*

Michaêl
136

  • ***
    - Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #26 Gepost op: 5 juli 2011, 08:04:11 »
Aha, dan zitten we alletwee in hetzelfde schuitje Spec101 :). Ik mag mijn Juul normaal gezien deze vrijdag gaan afhalen bij Jannis.
Dan rijden er hier binnenkort 2 Giulietta's meer rond, die bij dit select clubje mogen behoren :cool:.
Wat voor eentje heb jij besteld als ik vragen mag?
[INDENT]Giulietta 1,6 JTDM, bianco Ghiaccio distinctive, pelle Cuoio, visibility pack, privacy glass, gepersonaliseerde remklauwen, schuifdak, tom tom nav. 17\' sportiva\'s
[/INDENT]
*

PedroJtdm
106

  • ***
    - Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #27 Gepost op: 5 juli 2011, 13:42:35 »
Mijne heb ik gisteren gehaald, stonden nog 4 of 5 Alfa's onder een hoes in de werkplaats.
 
wss die van jou ook!
Giulietta Alfa rosso 1.6 JTDm sport pack (06/2011)
*

Michaêl
136

  • ***
    - Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #28 Gepost op: 5 juli 2011, 13:45:12 »
Citaat van: PedroJtdm;10753
Mijne heb ik gisteren gehaald, stonden nog 4 of 5 Alfa's onder een hoes in de werkplaats.
 
wss die van jou ook!

Echt waar!!!!
Ne witte is het. Vrijdag om 10h mag ik hem gaan halen ;)
De tijd kan nu niet snel genoeg gaan.
 
Post eens wat pics van je nieuwe bak hé :)
[INDENT]Giulietta 1,6 JTDM, bianco Ghiaccio distinctive, pelle Cuoio, visibility pack, privacy glass, gepersonaliseerde remklauwen, schuifdak, tom tom nav. 17\' sportiva\'s
[/INDENT]
*

Andreas
11

  • *
    - Startende Alfist
betrouwbare Alfa garage in Belgie
« Reactie #29 Gepost op: 5 juli 2011, 20:27:14 »
Citaat van: Michaêl;10574
:)
Zo is dat.
Bij Jannis zijn ze tenminste eerlijk en bovenal menselijk.
Al die andere verkopers van grote garages doen alsof ze kweet niet wat zijn :mad:.

 
ZO eerlijk is deze garage ook niet hoor!!!! Heb mijne daar binnen gedaan nadat er iemand in Hasselt op mijn Juultje reed. Was niet fel beschadigd maar moest toch in orde zijn gemaakt.
Wagen twee keer moeten binnen doen, en nog steeds niet in orde. Wel al een factuur gekregen om te betalen.
 
Ook gezegd dat er iets rammelde aan het navischerm, zij vonden niks. In Leuven geweest en zij hadden gezien dat er iets bij de luchtventilaties niet goed vastzat.
Dit is 1 verhaal van mijzelf, heb nog verhalen gehoord van andere mensen in de omgeving. Die zien mij niet meer terug hoor.
 
gr