!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Autostad in Herent (Leuven) is ook zeer goede dealer! Mijn Juul staat daar momenteel in bestelling
Heb jij daar ook al onderhoud laten doen? Ik kan enkel zeggen dat dit een FLUT garage is, kennen NIETS maar dan ook NIETS van Alfa mechaniek. Is in wezen ook geen Alfa dealer maar een Opel dealer die Alfa Fiat en Lancia maar bijgenomen hebben. Ik ben daar enkele keren geweest voor garantie gevallen, centrale vergrendeling stuk geweest gingen het even oplossen, paar maanden later niets meer en heeft sindsdien ook niet meer gewerkt en doet de raarste kuren. Collega van mijn vriendin zijn 156 is daar binnengeweest voor groot onderhoud, komt zijn wagen daar afhalen rijdt de oprit van de autostrade op, de distributieriem komt er gewoon af en komt vast te zitten tussen zijn voorwiel, man belt naar garage,WOUDEN hem zelfs niet helpen en probeerden het van hun af te schuiven ook al kwam de beste man juist uit HUN garage gereden, gelukkig voor de man was het een lease wagen en is het alsnog in orde gekomen door druk van de lease maatschappij. Ik heb daar uit nieuwsgierigheid eens in hun werkplaats geloerd, ALLEMAAL leergastjes dat nog op school zitten staan daar aan de Alfa's staan te kloten die het eens even komen leren komt er nog eens bij dat hun prijzen helemaal buiten proportie zijn zowel voor onderdelen (4 bougies voor 16v Twin Spark) 200 euro:eek: iemand, terwijl je voor die prijs er normaal 8 hebt die voor een Twin Spark nodig zijn als voor hun werkuren. Neen voor mij geen Autostad meer, moet zeggen een goede Alfa Garage in het Leuvense bestaat gewoon niet , spijtig maar het is zo. Als ik nog eens distributie ga laten doen rijdt ik gewoon naar Nederland, altijd voortreffelijk geholpen geweest en pakken goedkoper.
Het is erg om te constateren maar in Belgie zijn ze niet echt Alfa Minded, in Nederland daarentegen zijn ze gek op Alfa's. Er zullen nog wel garages zijn in Belgie die een hart hebben voor Alfa het is alleen ze weten te vinden, het is ook daarmede dat Alfa niet echt van de grond komt in Belgie ook al zijn het geweldige en fantastisch rijdende wagens maar door zulks dealernetwerk wordt dit allemaal tenietgedaan. Gefeliciteerd overigens met je Juul, ikzelf rijdt met een Alfa Gtv, maar ik zag je bericht staan en vond het mijn plicht om je op de hoogte te brengen van mijn wedervaren.