!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Het is idd drama, geluid is echt slecht en ik voel me bijna genoodzaakt om alleen maar radio te luisteren. Als je 140 km/h rijdt is het ruisgeluid in de auto wat meer dan ik gewend ben maar dan doe je de muziek wat harder maar dan is het te erg voor woorden. Voordat ik de Juul ging aanschaffen wilde ik voor een Bose system maar dat schijnt dus ook een drama te zijn en je betaald er meer voor ook nog. Er zit ook kwaliteitsverschil in MP3/radio en CD. vreemd maar waar. Ik dacht serieus dat het aan mijn oren lag maar het is dus waar De knopjes en menu etc etc.. zit totaal geen logica in. Ik denk dat ik veiliger/beter bel met een telefoon in de hand dan met het gehannes aam de Blue & Me in de Juul. Voorhet beeindigen van een gesprek moet je 5 sec dat knopje op de sturr inhouden om het daadwerkelijk te kunnen beindigen i.p.v. normaal te drukken. Jammer maar een Alfa is dan ook bedoeld om te rijden en niet bellen of muziiek te luisteren.....vooral gas geven en sturen
Waar ik zelf last van heb is een vertraging op de telefoon als ik die via Blue & Me gebruik.Als telefoon heb ik de Iphone 4s. Het is erg lastig om een goed gesprek te voeren. Je praat steeds door elkaar.Ik moet steeds tegen de andere gesprekspartner zeggen: lange zinnen maken en even wachten met reageren. Mijn dealer heeft er geen oplossing voor. Iemand van jullie wel???
@sv1979Het knopje geheel rechtsonder ingedrukt houden; dan wordt het gesprek beeindigd. Waar ik zelf last van heb is een vertraging op de telefoon als ik die via Blue & Me gebruik.Als telefoon heb ik de Iphone 4s. Het is erg lastig om een goed gesprek te voeren. Je praat steeds door elkaar.Ik moet steeds tegen de andere gesprekspartner zeggen: lange zinnen maken en even wachten met reageren. Mijn dealer heeft er geen oplossing voor. Iemand van jullie wel???
Kwaliteit mediaplayer is zeker niet super. Wat mij opvalt is dat sommige muzieknummers via de USB stick kraken en andere nummers weer niet. Ik heb er nog geen lijn in kunnen ontdekken.