!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

driftend
491

  • ****
    - Senior Alfist
connect Nav flitspaalopties
« Reactie #105 Gepost op: 10 oktober 2011, 08:29:29 »
als t geld kost deel ik wel mee in de kosten..
*

bartvks
97

  • **
    - Junior Alfist
    • http://www.duckys.be
connect Nav flitspaalopties
« Reactie #106 Gepost op: 10 oktober 2011, 09:08:13 »
Citaat van: rvbracht;13900
Dat zou erg mooi zijn. Jammer van je Giulietta RIP.
Volgens mij zijn er veel Alfa liefhebbers mee geholpen als dit topic nog even wat verder wordt doorgezet.
Zelf zal ik komende week ook eens wat verder het internet afstruinen, en zelf eens het SD kaartje aan nader onderzoek onderwerpen.

Belangrijkste ontdekking was dat het niet zo zeer moeilijk is om gegevens te wijzigen op de kaarten.
er staat echter een licentiefile op de sd kaart (is verschil met het RT3/4/5 systeem van Peugeot ook ontwikkeld door magneti mareli) en deze licentiefile heeft een soort van checksum over de bestanden... dus van zodra je 1 bestand wijzigt krijg je licentieproblemen...
 
dan werkt de kaart heeeeeel even en zegt ie licentie kaarten niet geldig.
 
echter het probleem is dat je niet weet hoe die checksum is opgebouwd dus kan wel ffe zoeken zijn alvorens je iets vindt....
*

djbase
585

  • *****
    - Super Alfist
connect Nav flitspaalopties
« Reactie #107 Gepost op: 28 januari 2012, 20:53:44 »
Misschien is gaan neuzen bij andere merken ? :p
Alfa Giulietta 2.0jtdm² 170pk sp2 8C, alfa rosso - Ex. Fiat Coupe 20VT MY99 - 6 speed - Squadra chip v1A - Forge DV006 1.45bar overboost (03/11/2003-13/03/2012 RIP)
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Re: connect Nav flitspaalopties
« Reactie #108 Gepost op: 13 oktober 2012, 01:18:37 »
He Bart,
heb je nog nieuwe ontwikkelingen?
 ;)