!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Alfa Giulietta club

dakdrager van mijn Giulietta maak krassen op de dak

(1/4) > >>

Mrzkn:
Hallo iedereen
Mijn vorige Giulietta QV heeft krassen op de dak van (originele) dak kofferdragers nou heb ik een nieuwe Giulietta gekocht en wil dezelfde dragers gebruiken. Weet iemand een tip hoe kun je dat oplossen dat de dragers geen krassen maken. En is er iets aan te doen aan fluit geluid dat door de dragers komt.

bekkie:

--- Citaat van: Mrzkn op 10 februari 2019, 17:31:48 ---Hallo iedereen
Mijn vorige Giulietta QV heeft krassen op de dak van (originele) dak kofferdragers nou heb ik een nieuwe Giulietta gekocht en wil dezelfde dragers gebruiken. Weet iemand een tip hoe kun je dat oplossen.

--- Einde van citaat ---

Wat wil je oplossen? Dat je van die dakdrager geen krassen meer krijgt?
Ik heb ook de originele dakdragers, maar heb van krassen nooit last gehad. Bekangrijkse is dat de rubbers van de voeten van de dakdrager geheel vuil- en stofvrij zijn wanneer je ze op het dak zet, evenals natuurlijk het dak zelf. Wanneer beide geheel schoon zijn, zul je van krassen geen last hebben.
Wat je als extra zou kunnen doen, is het dak op de contactvlakken voor montage voorzien van een waslaag.

Mrzkn:
Dat heb ik natuurlijk ook gedaan maar toch als auto gewassen is kun jij zien de plek waar de dragers er stonden.

damitch300:
Koop van die microvezel doekjes en knip ze op maat. Doe die ertussen ;)
En ofc na gebruik schoon maken.

ArjanB:
Tegen het fluiten: isolatiebuis (voor om waterleiding te doen)  helpt. Juiste diameter kopen dat hij er goed strak omheen zit, om de horizontale balkjes - die er om aerodynamische redenen op zouden zitten...
Geen effectief design dus.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod