!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Heb je de box ondertussen al geprobeerd? ik heb deze avond mijn dragers geplaatst (best onhandig systeem), maar ze zijn slechts 80 breed en volgens de instructies mag je daar niet boven gaan met je lading. dan wordt het aantal boxen al snel heel beperkt want echt lang kan hij ook niet zijn... en hoe korter hoe breder... Zijn er nog mensen die ervaring hebben met een koffer op de Giulietta?wat betreft de 90 per uur, ik vermoed dat Alfa zich gewoon een beetje indekt. Als iemand van ikea een halve winkel meepakt en het schiet los, dat ze niet moeten komen klagen.
ben ook zeker drie kwartier bezig geweest de eerste keer om die originele Alfa dakdragers te plaatsen. Geen last van krasjes gehad gelukkig. Zit bij jullie de voorste dakdrager ook niet helemaal lekker ? Het rubberen voetje drukt niet egaal aan op je dak ? En de achterste dakdrager lijkt wel weer iets te smal, waardoor je de schroefdopjes nog maar net op het boutje gedraaid krijgt ?