« Reactie #62 Gepost op: 10 juli 2017, 19:19:39 »
Vandaag eens aan de slag gegaan.
Eerst de test gedaan met de isolatiebuis.
Resultaat was best bevredigend.Geen fluittoon meer.
Daarna de test gedaan met de tochtstrip.(zie foto)Resultaat was dat de fluittoon weg was maar ik had de indruk dat deze toon nooit ver weg zat.
Misschien moet ik een ander type tochtstrip gebruiken???De isolatiebuis lijkt bij mij dus voorlopig de beste oplossing .Of dit wel de verstandigste is blijft een open vraag natuurlijk met in het achterhoofd de gedachte dat wij binnen enkele weken richting Italie vertrekken......
Zojuist ook tochtstrip gemonteerd zoals op jouw foto. Heeft niet echt geholpen, fluit nog steeds.
Als volgende stap binnenkort isolatie buis eromheen proberen en kijken of dat wel helpen.
Edit: met buis is gefluit weg. Maar de buis die ik had was te ruim dus die resoneerde. Binnenkort testen met een buis de kleinere diameter heeft.
Wordt vervolgd
Ja,ik heb ook verschillende diameters geprobeerd.Beste buitendiameter is 42 a 45 mm.Niets gehoord vorig jaar.Dit jaar moeten we Duitsland doorkruisen op weg naar onze bestemming.
Benieuwd hoe snel we zullen kunnen gaan vooraleer we de dakkoffer en dragers zullen horen.....