!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Diamond
255

  • Type Alfa: Giulietta 1.4tb 120pk
  • ****
    - Senior Alfist
Ervaringen Dension gateway of Yatour voor A2DP en AUX
« Reactie #30 Gepost op: 14 oktober 2015, 09:20:58 »
Stuurbekrachtiging was in orde na 'kalibreren'!

Hilhold en andere melding bleven staan tijdens de rit naar het werk. Bij aankomst even uitgelegd en terug aangezet-> alles weg.

Yatour met de post naar Nl voor een nieuwe dan maar!

*

Ruud_Enschede
864

  • Type Alfa: Giulia 2.2 jtd
  • *****
    - Super Alfist
Re: Ervaringen Dension gateway of Yatour voor A2DP en AUX
« Reactie #31 Gepost op: 14 oktober 2015, 15:08:35 »
Jeetje wat een gedoe allemaal zeg!!! Gelukkig doet de auto het weer normaal nu vwb stuurbekrachtiging en hill hold. Nu maar hopen dat je nieuwe kastje wel werkt. Moet eerlijk zeggen dat mijn dension af en toe ook kuren heeft met pairen. Met name met bellen wil het wel eens voorkomen dat hij na het telefoongesprek de verbinding verbreekt. De display zegt dan "disc error" alleen contact uit en aan werkt dan....
*

Diamond
255

  • Type Alfa: Giulietta 1.4tb 120pk
  • ****
    - Senior Alfist
Ervaringen Dension gateway of Yatour voor A2DP en AUX
« Reactie #32 Gepost op: 14 oktober 2015, 16:18:07 »

Jeetje wat een gedoe allemaal zeg!!! Gelukkig doet de auto het weer normaal nu vwb stuurbekrachtiging en hill hold. Nu maar hopen dat je nieuwe kastje wel werkt. Moet eerlijk zeggen dat mijn dension af en toe ook kuren heeft met pairen. Met name met bellen wil het wel eens voorkomen dat hij na het telefoongesprek de verbinding verbreekt. De display zegt dan "disc error" alleen contact uit en aan werkt dan....

Heel wat gedoe idd :)
Met zoiets als jij zou ik nog kunnen leven. Maar nu is het al geleden van zaterdag avond  dat ik nog connectie kon maken. Lijkt me overduidelijk iets mis met de bluetooth module... Eigenlijk de hele module want de aux laat hij ook niet door en het toestel wordt wel degelijk herkend door de radio.

Keep you all posted !
*

hdevr000
229

  • Type Alfa: Giulietta 1.4
  • ***
    - Alfist
Re: Ervaringen Dension gateway of Yatour voor A2DP en AUX
« Reactie #33 Gepost op: 15 oktober 2015, 15:10:40 »
waarschijnlijk pech, dead on arrival. Hopelijk doet je vervangende examplaar het wel goed!
*

damitch300
3.882

  • Type Alfa: Giulietta 1.4Ma
  • *****
    - Super Alfist
Re: Ervaringen Dension gateway of Yatour voor A2DP en AUX
« Reactie #34 Gepost op: 15 oktober 2015, 22:24:15 »
Fatale onderdelen worden onderhouden en gadgets uitgeschakelt.
De kerstboomverlichting is het resultaat haha.
No worries is niks ergs.
Rijdt:
Renault Talisman Grand Tour 1.6TCE200 Initiale Paris
Iva E Go s4 electrische scooter
*

hdevr000
229

  • Type Alfa: Giulietta 1.4
  • ***
    - Alfist
Re: Ervaringen Dension gateway of Yatour voor A2DP en AUX
« Reactie #35 Gepost op: 9 november 2015, 22:40:43 »
Heb er 1 te koop, werkt prima, maar heb Parrot tablet gekocht, deze is dus overbodig geworden...

*

hdevr000
229

  • Type Alfa: Giulietta 1.4
  • ***
    - Alfist
Re: Ervaringen Dension gateway of Yatour voor A2DP en AUX
« Reactie #36 Gepost op: 24 november 2015, 12:26:23 »
Nog steeds te koop!

*

J0R1S
2

  • Type Alfa: MiTo
  • *
    - Startende Alfist
Re: Ervaringen Dension gateway of Yatour voor A2DP en AUX
« Reactie #37 Gepost op: 3 augustus 2022, 14:50:07 »
MiTo uit 2009, lang getwijfeld om de Yatour in te bouwen. Heb een Bosch 955 radio erin zitten, daarom uiteindelijk gekozen voor deze:

https://www.carinterface.nl/bluetooth-usb-aux-interface-audio-adapter-alfa-romeo-autoradios_mn-bua-fa

Blij met de aankoop! Inbouwen ging erg gemakkelijk (beugeltjes à 2,95 meebesteld),en blij verrast met geluidskwaliteit via aux kabel.

Slechte ervaring gehad met een FM transmitter, dit is andere koek! Geluid via bluetooth is wel aanmerkelijk zachter, maar alsnog prima te doen.

Bij bluetooth verbinding werkt stuurbediening, bij aux is dit niet het geval. Connectie is één keer weggevallen bij een rit van 3 uur. Heb nog niet getest wat de invloed is op het blue en me systeem bij bellen.