!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Robert69
1.329

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: dubbele uitlaat
« Reactie #30 Gepost op: 26 maart 2023, 09:11:51 »
Goed bezig @Rogierr ! Mooi dat de Ulter goed bevalt, zo'n dubbele eindpijp staat 'm goed!
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

The-Pupil
9

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA
  • *
    - Startende Alfist
Re: dubbele uitlaat
« Reactie #31 Gepost op: 24 augustus 2023, 11:58:34 »
Gelijk doorgepakt en de Ulter met diffuser eronder laten zetten. Wat een gave looks. Zie nu pas hoe saai het standaard eigenlijk is… qua geluid is het verschil maar minimaal, maar dat vind ik prima! Ben helemaal tevreden zo!


Is dit de standaard Ulter uitlaat of zit er nog verschil in diameter van de eind tips. Want bij jou sluit het inderdaad erg mooi aan. Zelf heb ik ook een witte, staat erg strak, misschien dat dit ook bij me op de planning komt.
Giuelitta 1.4 MA 2011       Mods: Short Shifter gemaakt door IgoRR @ Alfaowner.com   -   H1 Bevinsee V45   -   H7 Fahren Termitor
*

Robert69
1.329

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: dubbele uitlaat
« Reactie #32 Gepost op: 24 augustus 2023, 12:28:32 »
Gelijk doorgepakt en de Ulter met diffuser eronder laten zetten. Wat een gave looks. Zie nu pas hoe saai het standaard eigenlijk is… qua geluid is het verschil maar minimaal, maar dat vind ik prima! Ben helemaal tevreden zo!


Is dit de standaard Ulter uitlaat of zit er nog verschil in diameter van de eind tips. Want bij jou sluit het inderdaad erg mooi aan. Zelf heb ik ook een witte, staat erg strak, misschien dat dit ook bij me op de planning komt.

Volgens mij heeft de Ulter voor de 1.4 MA standaard 100 mm eindtips. Die vullen de uitsparingen in de diffuser mooi op
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

DanielH92
1.965

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: dubbele uitlaat
« Reactie #33 Gepost op: 24 augustus 2023, 14:38:56 »
Klopt, is 100mm en dat is een perfecte maat voor de Giulietta diffuser.