!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

WalterW
526

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm2
  • *****
    - Super Alfist
Dynamic boven de 110km/u
« Reactie #15 Gepost op: 20 april 2011, 20:15:55 »
Citaat van: Lmax;7948
Mocht ik mijne laten tunen, dan neem ik aan dat deze (in mijn ogen) onzinnige bescherming ook wel even uitgezet kan worden.

Nee helaas, tunen doe je in het motormanagement, en die DNA functie zit in de boordcomputer. Kan dus NIET veranderd worden, is mij ( en andere ) verzekerd....
*

suomy
816

  • *****
    - Super Alfist
Dynamic boven de 110km/u
« Reactie #16 Gepost op: 20 april 2011, 21:20:48 »
Citaat van: WalterW;7962
Citaat van: Lmax;7948
Mocht ik mijne laten tunen, dan neem ik aan dat deze (in mijn ogen) onzinnige bescherming ook wel even uitgezet kan worden.

Nee helaas, tunen doe je in het motormanagement, en die DNA functie zit in de boordcomputer. Kan dus NIET veranderd worden, is mij ( en andere ) verzekerd....

Klopt waarvan akte ;)
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Dynamic boven de 110km/u
« Reactie #17 Gepost op: 22 april 2011, 22:45:04 »
Citaat van: Lmax;7948
Natuurlijk snap ik dat aan knopjes zitten bij 200 km/u wat onveilig is, maar op de nederlandse snelwegen met 120(130) km/u kan ik nog best even veilig die setting aan zetten, om hem vervolgens door te trekken naar snelheden waar dhr. Koos Spee alleen van droomt in zijn bedje s'nachts.
ten eerste bedoel je zijn nachtmerrie.. ten tweede: moet je forumnaam niet Vmax in plaats van Lmax zijn.. ;)