!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: alfata op 24 juli 2017, 07:40:08Citaat van: bekkie op 23 juli 2017, 17:33:52Net terug uit Italië, maar opvallend was dat de benzine in Duitsland en Italië momenteel schreeuwend duur is. Reken voor RON 98 op een prijs van 1,79, mocht het al lukken om dit überhaupt te vinden. In Italië is 98 nauwelijks verkrijgbaar, en indien wel bechikbaar nóg duurder.Ik tank iedere week in Duitsland 98 voor 1.36 euro. Dus duur? Italië is inderdaad duur wat betreft 98. Daarom in Chiasso altijd even de snelweg af om hem voor ongeveer 1.30 euro helemaal vol te gooien met 98 98 voor 1.36? Welk tankstation is dat? Mij lukt die prijs vaak voor 95 en voor 98 ben ik vaak 1.45 kwijt. Al is dat momenteel net zo duur als de 95 in Nederland
Citaat van: bekkie op 23 juli 2017, 17:33:52Net terug uit Italië, maar opvallend was dat de benzine in Duitsland en Italië momenteel schreeuwend duur is. Reken voor RON 98 op een prijs van 1,79, mocht het al lukken om dit überhaupt te vinden. In Italië is 98 nauwelijks verkrijgbaar, en indien wel bechikbaar nóg duurder.Ik tank iedere week in Duitsland 98 voor 1.36 euro. Dus duur? Italië is inderdaad duur wat betreft 98. Daarom in Chiasso altijd even de snelweg af om hem voor ongeveer 1.30 euro helemaal vol te gooien met 98
Net terug uit Italië, maar opvallend was dat de benzine in Duitsland en Italië momenteel schreeuwend duur is. Reken voor RON 98 op een prijs van 1,79, mocht het al lukken om dit überhaupt te vinden. In Italië is 98 nauwelijks verkrijgbaar, en indien wel bechikbaar nóg duurder.
Wat een discussie zeg. Ik ga binnenkort naar Frankrijk. Dat wordt een lekker rustig ritje met mijn gezin aan boord. Ik ben niet van plan om me suf te zoeken naar 95 of 98 als het niet aan de pomp is. Voor die paar tankbeurten gaat er gewoon E10 in.In Nederland 95. Ik tank ook wel eens 98 (BP Ultimate, je betaalt je scheel) maar het gekke is dat Juul het lekkerste lijkt te rijden op de 95 van Fieten Olie €1,37/l).