!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Eerste schade Giulietta
« Reactie #195 Gepost op: 12 maart 2012, 18:59:34 »
klinkt goed pappaleo! dat soort zaken moeten niet zomaar op zijn beloop gelaten worden..
*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #196 Gepost op: 16 maart 2012, 09:56:36 »
Tsjonge jonge wat een klote pech Leo, maar goed om te lezen hoe je dit hebt aangepakt, en je zal haar vandaag of morgen wel weer als nieuw terug krijgen!
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
Eerste schade Giulietta
« Reactie #197 Gepost op: 16 maart 2012, 19:10:54 »
Nou gisteren teruggekregen en vandaag moest er nog een nieuwe kentekenplaat op. Er was wat kunststof van de oplegletters afgebroken.

Nu ziet ie er weer picobello uit. Is ook netjes schoongemaakt:

*

Roxxi QV
597

  • Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #198 Gepost op: 16 maart 2012, 21:48:25 »
MOOI zo Leo; ziet er weer perfect uit en ze glimt ook weer als vanouds ;-)
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
Eerste schade Giulietta
« Reactie #199 Gepost op: 16 maart 2012, 22:00:24 »
het eerste half jaar schadevrij kunnen rijden. Nu veel werkzaamheden in de buurt, minder parkeerplaats dus de juul stond op een andere plek. Samen met een collega een dag weggeweest in zijn avensis, kom ik thuis leg wat spullen in de juul en ja hoor. Iemand heeft er tegen aangezeten (vreemde plek maar wel goed beschadigd):



Spiegel beschadigd en een kras van achterportier doorlopend naar achterscherm. De dader nergens te bekennen natuurlijk :(
Vandaag bij de schadehersteller geweest, ben hem einde van de maand twee dagen kwijt om de kras weg te werken :S
Eerste schade Giulietta
« Reactie #200 Gepost op: 16 maart 2012, 22:02:54 »
Citaat van: PappaLeo;19051
Nou gisteren teruggekregen en vandaag moest er nog een nieuwe kentekenplaat op. Er was wat kunststof van de oplegletters afgebroken.

Nu ziet ie er weer picobello uit. Is ook netjes schoongemaakt:


hey leo,

die ziet er weer goed uit, hopelijk ziet de mijne er ook weer zo uit aan het einde van de maand
*

Timothy84
553

  • Type Alfa: Giulia Super 2,2 136pk
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.vrl-simracing.be
Eerste schade Giulietta
« Reactie #201 Gepost op: 17 maart 2012, 00:17:44 »
lomperik, nu al aan alle4 e velgen meer of minder schade (2met vrij veel,2 met minder) Besloten om er mij niks van aan te trekken en laat ze ook niet maken. Veel te kostelijk voor 4 velgen...Ik moet maar beter opletten zeker?? :s
Vroeger 1,4MA Giulietta 163pk. GT diesel 150 pk,topzetels mis ze nog steeds
Nu Giulia Super 2,2 136 pk maar Squadra heeft een paar paardjes extra op de wei gezet. :p
*

WalterW
526

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm2
  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #202 Gepost op: 17 maart 2012, 11:11:50 »
Citaat van: sv1979;19066
het eerste half jaar schadevrij kunnen rijden. Nu veel werkzaamheden in de buurt, minder parkeerplaats dus de juul stond op een andere plek. Samen met een collega een dag weggeweest in zijn avensis, kom ik thuis leg wat spullen in de juul en ja hoor. Iemand heeft er tegen aangezeten (vreemde plek maar wel goed beschadigd):



Spiegel beschadigd en een kras van achterportier doorlopend naar achterscherm. De dader nergens te bekennen natuurlijk :(
Vandaag bij de schadehersteller geweest, ben hem einde van de maand twee dagen kwijt om de kras weg te werken :S

Ah, vervelend...als je nu nog weet dat het per ongeluk een kind met z'n fietsje geweest is....maar dat zal gezien jouw schade wel niet...afgunst ?
*

WalterW
526

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm2
  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #203 Gepost op: 17 maart 2012, 11:13:04 »
Hoi PapaLeo ziet er perfect uit...en nu die busmaatschappij nog zien te laten betalen :p
Eerste schade Giulietta
« Reactie #204 Gepost op: 17 maart 2012, 11:27:57 »
Citaat van: WalterW;19109
Hoi PapaLeo ziet er perfect uit...en nu die busmaatschappij nog zien te laten betalen :p

Dank je.
Die busmaatschappij wordt lastig, want zolang ik geen kenteken van een bus kan leveren doen ze niks voor me. Maar dat zoekt mijn verzekeringmaatschappij wel uit.
Eerste schade Giulietta
« Reactie #205 Gepost op: 17 maart 2012, 11:30:41 »
Citaat van: sv1979;19066
het eerste half jaar schadevrij kunnen rijden. Nu veel werkzaamheden in de buurt, minder parkeerplaats dus de juul stond op een andere plek. Samen met een collega een dag weggeweest in zijn avensis, kom ik thuis leg wat spullen in de juul en ja hoor. Iemand heeft er tegen aangezeten (vreemde plek maar wel goed beschadigd):



Spiegel beschadigd en een kras van achterportier doorlopend naar achterscherm. De dader nergens te bekennen natuurlijk :(
Vandaag bij de schadehersteller geweest, ben hem einde van de maand twee dagen kwijt om de kras weg te werken :S

 Ja lullig is dat. Het lijkt wel of het een beetje trend is om aangerichte schade niet te melden. Je hoort het zo vaak :(
*

WalterW
526

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm2
  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #206 Gepost op: 17 maart 2012, 12:02:21 »
En dat terwijl toch iedereen in Nederland hiervoor verplicht verzekerd is... maar ja ...bonus -malus , he...
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Eerste schade Giulietta
« Reactie #207 Gepost op: 17 maart 2012, 14:16:51 »
Citaat van: WalterW;19113
En dat terwijl toch iedereen in Nederland hiervoor verplicht verzekerd is... maar ja ...bonus -malus , he...
en bang voor misbruik.. [en veel merken het niet eens :-( ..]
Eerste schade Giulietta
« Reactie #208 Gepost op: 17 maart 2012, 20:17:29 »
helaas niet :( dus betalen we weer zelf om de auto heel te krijgen (gelukkig is dit een lease maar nog heb ik een eigen risico)
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Eerste schade Giulietta
« Reactie #209 Gepost op: 17 maart 2012, 22:46:56 »
als het buiten mijn eigen schuld om gebeurt, hoef ik geen eigen risico te betalen in de lease..
 
Overigens is dit ook zo wettelijk gezien, maar veel leasemaatschappijen/bedrijven doen net alsof hun neus bloed en leggen het bij de berijder neer..
Als je wilt, kan ik je daarover nog wel van info voorzien [artikel uit het AD]..