!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eerste schade Giulietta
« Reactie #30 Gepost op: 3 februari 2011, 21:55:35 »
Velgbeschermrand helpt misschien een beetje op de randen van de velg, maar als je spaken vervolgens iets naar buiten lopen, pak je daar weer de stoeprand mee. Ergo, voorzichtig doen...:rolleyes:
*

fjodor
362

  • ****
    - Senior Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #31 Gepost op: 3 februari 2011, 22:00:37 »
rij nu al 4 jaar met continental met velgbeschermrand en nog steets niet beschadigt met de giul binnen twee weken
"The Alfa virus. No medication can cure it. Only owning the car can help ease it
*

DanaBanana
783

  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #32 Gepost op: 3 februari 2011, 22:55:00 »
Velgrandbescherming of niet, het enige wat echt helpt, is bij de stoeprand weg blijven. Maar makkelijker gezegd dan gedaan...
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #33 Gepost op: 4 februari 2011, 15:23:10 »
Citaat van: DanaBanana;3216
Velgrandbescherming of niet, het enige wat echt helpt, is bij de stoeprand weg blijven. Maar makkelijker gezegd dan gedaan...

ik vermijd zo veel mogelijk stoepranden ,en als ik dan toch ooit eens bij een stoeprand moet parkeren ,parkeer ik altijd kilometers van de rand af (oke wel dan weer een risico dat andere auto's je spiegel eraf kunnen rijden ,maar daar zitten nu opklapbare voor)
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #34 Gepost op: 4 februari 2011, 16:26:46 »
als je de tijd hebt eventueel snel je spiegel instellen zodat je de stoeprand kan zien en dan parkeren.
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

Wilbert G
448

  • ****
    - Senior Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #35 Gepost op: 4 februari 2011, 17:41:35 »
Citaat van: nick;3266
als je de tijd hebt eventueel snel je spiegel instellen zodat je de stoeprand kan zien en dan parkeren.
Idd, werkt heel handig! Je kunt de spiegel namelijk erg ver naar beneden draaien!
*

alfasud 16v
275

  • Type Alfa: Giulietta Qv 1750 Savali
  • ****
    - Senior Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #36 Gepost op: 4 februari 2011, 20:47:41 »
De rechterspiegel van mij staat altijd op mijn rechterachterwiel super handig;)
En als ik de snelweg op ga ff omhoog stellen.
Giulietta Qv 1750 tbi Savali
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Eerste schade Giulietta
« Reactie #37 Gepost op: 4 februari 2011, 20:53:36 »
heb altijd dezelfde stand staan.. waarbij ik zowel naast de auto als m'n achter(wiel) zie..
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #38 Gepost op: 4 februari 2011, 21:00:22 »
Citaat van: yvesart;3282
heb altijd dezelfde stand staan.. waarbij ik zowel naast de auto als m'n achter(wiel) zie..

Zal ik ook eens proberen nu met de giulietta, mijn 156 had een stuk kleinere spiegels. Dus misschien lukt het nu wel.

Heb nog niet moeten parkeren tot nu toe :)
alee toch niet zijdelings.
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

alfresco
7

  • *
    - Startende Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #39 Gepost op: 5 februari 2011, 14:33:46 »
Gisteren ook velgrand fors beschadigd. En wat nog erger is: door mijn vrouw, die er om bekend staat iedere stoeprand mee te pakken.


AAAArrrrgggghhh!  En ze waren nog wel zo mooi donkergrijs gecoat......
1.4 TMA Squadra getuned, Bianco Ghiaccio, rood leer, premium plus pakket, sportpakket 3, 18 inch competizione donkergrijs gecoat, verlaagd, rode remklauwen, privacy glas, chromen instaplijsten, Alfa Tom Tom en hij rijdt nog lekker ook.....
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #40 Gepost op: 5 februari 2011, 14:47:29 »
Citaat van: alfresco;3322
Gisteren ook velgrand fors beschadigd. En wat nog erger is: door mijn vrouw, die er om bekend staat iedere stoeprand mee te pakken.


AAAArrrrgggghhh!  En ze waren nog wel zo mooi donkergrijs gecoat......

weer een les geleerd , je vrouw niet meer laten rijden :p
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

nick
554

  • *****
    - Super Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #41 Gepost op: 5 februari 2011, 15:18:38 »
Citaat van: alfresco;3322
Gisteren ook velgrand fors beschadigd. En wat nog erger is: door mijn vrouw, die er om bekend staat iedere stoeprand mee te pakken.


AAAArrrrgggghhh!  En ze waren nog wel zo mooi donkergrijs gecoat......

 
ai ai ai.
heb je het zelf moeten opmerken of of werd het spontaan gemeld ? :)
Giulietta 2.0 JTDm (2011) - Grigio Magnesio - Sport Pack 17 inch sportiva velgen - Zwart leder met rode stiksels - Bose Hifi - Bi-Xenon - Instant Nav - Privacy getinte ruiten
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Eerste schade Giulietta
« Reactie #42 Gepost op: 6 februari 2011, 11:36:22 »
Citaat van: nick;3283
Zal ik ook eens proberen nu met de giulietta, mijn 156 had een stuk kleinere spiegels. Dus misschien lukt het nu wel.

Heb nog niet moeten parkeren tot nu toe :)
alee toch niet zijdelings.
bij de proefritten merkte ik al dat de spiegels aardig groot zijn t.o.v. eerder door mij gereden merken (bijv. Seat Ibiza)..
*

alfresco
7

  • *
    - Startende Alfist
Eerste schade Giulietta
« Reactie #43 Gepost op: 6 februari 2011, 12:52:08 »
Het werd spontaan opgebiecht. Per direct een Giulietta verbod opgelegd etc.
 
Heb em nog maar 3 weken; nog niet eens tijd gehad om een paar mooie foto's voor het forum te maken.
 
Het doet pijn....
1.4 TMA Squadra getuned, Bianco Ghiaccio, rood leer, premium plus pakket, sportpakket 3, 18 inch competizione donkergrijs gecoat, verlaagd, rode remklauwen, privacy glas, chromen instaplijsten, Alfa Tom Tom en hij rijdt nog lekker ook.....
*

ExTaxi
868

  • Type Alfa: Mazda 3 2.2d
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.autopics.nl
Eerste schade Giulietta
« Reactie #44 Gepost op: 6 februari 2011, 13:34:24 »
alfresco, troost je, hoe voorzichtig je ook bent het was jou ook gebeurd.......echt!
(klassieke) autosport fotografie www.autopics.nl
volg Autopics nu ook op Facebook http://www.facebook.com/Autopics.nl