!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

janssen
69

  • **
    - Junior Alfist
enkele vraagjes
« Reactie #15 Gepost op: 18 augustus 2011, 10:52:44 »
ivm gordellampje, gewoon laten uitzetten door de dealer heb ik ook laten doen:)
1.6 JTDm Distinctive, Sport Pack 1 met 18" Turbina, Pack Premium, Alu Spiegels, Eibach verlaging en Squadra tuning:))
*

joostvgh
17

  • *
    - Startende Alfist
enkele vraagjes
« Reactie #16 Gepost op: 18 augustus 2011, 15:30:20 »
leek me gewoon leuk, aangezien ik de instructies soms niet hoor wegens te luide muziek.

gordellampje: stoort mij helemaal niet hoor, vroeg mij gewoon af of dit normaal is. Ik vind het zelfs enorm nuttig en is zeker een pluspunt voor de giulietta dat je per passagier kan nakijken of die al dan niet de gordel aanheeft. Veiligheid toch altijd voor alles imo!
*

RiriassaQV
1.199

  • Type Alfa: Ex-Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
enkele vraagjes
« Reactie #17 Gepost op: 18 augustus 2011, 19:20:16 »
alleen blijft dit lampje niet de hele tijd branden (valt na een paar seconden weg) ,kan je niet altijd controleren of iedereen ze om heeft:mad:
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p
 
Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

alfa_ajx732
60

  • **
    - Junior Alfist
enkele vraagjes
« Reactie #18 Gepost op: 18 augustus 2011, 19:45:32 »
Citaat
alleen blijft dit lampje niet de hele tijd branden (valt na een paar seconden weg) ,kan je niet altijd controleren of iedereen ze om heeft:mad:

van zodra er iemand zijn gordel opent branden de lampjes terug en klinkt er een piiieep
6:-Giulietta 1.4 MA
5:-Alfa 156 1.8TS
4:-Alfa 155 1.8TS
3:-Giulietta 1.6
2:-Toyota Celica 1.6
1:-Austin Mini Cooper S