!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Scudetto
684

  • *****
    - Super Alfist
  • Beste antwoord!
  • EPS - Custom middenpijp voor de QV
    « Reactie #30 Gepost op: 20 mei 2011, 10:51:22 »
    hmja, ik had dus inderdaad diezelfde ervaring.  Maar wie is Sander? is dat crips?
    Forza! - QV Savali - Argento Alfa
    *

    driftend
    491

    • ****
      - Senior Alfist
  • Beste antwoord!
  • EPS - Custom middenpijp voor de QV
    « Reactie #31 Gepost op: 20 mei 2011, 11:46:21 »
    hmmm..  Ik begrijp de discussie wel. Maar ik vind de QV, nu helemaal nadat ie gechipt is, een hele mooi snerpend geluid geven. Ik zie dat trouwens ook aan de gezichten van de mensen als ik m even op de staart trap :)
    *

    Erik
    225

    • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
    • ***
      - Alfist
  • Beste antwoord!
  • EPS - Custom middenpijp voor de QV
    « Reactie #32 Gepost op: 20 mei 2011, 12:44:59 »
    Citaat van: Scudetto;9033
    hmja, ik had dus inderdaad diezelfde ervaring. Maar wie is Sander? is dat crips?

    Ja, Sander is Crips. Gisteren zijn onze QV's op de rollentestbank in Staphorst geweest en kon ik het geluid van zijn QV goed horen.
    Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
    Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
    Spider 1750 TBI.
    *

    Erik
    225

    • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
    • ***
      - Alfist
  • Beste antwoord!
  • EPS - Custom middenpijp voor de QV
    « Reactie #33 Gepost op: 20 mei 2011, 12:49:15 »
    Citaat van: driftend;9036
    hmmm.. Ik begrijp de discussie wel. Maar ik vind de QV, nu helemaal nadat ie gechipt is, een hele mooi snerpend geluid geven. Ik zie dat trouwens ook aan de gezichten van de mensen als ik m even op de staart trap :)

    Smaken verschillen nu eenmaal. Ik heb liever een wat donkerder/zwaarder geluid. Net EPS even gebeld met de vraag hoe ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen. Zij zeiden: Middendemper laten zitten en de einddemper vervangen door een kleinere sporteinddemper. Prijs rond de € 1100,00!! Beetje teveel van het goede. We zoeken rustig verder.
    Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
    Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
    Spider 1750 TBI.
    *

    Scudetto
    684

    • *****
      - Super Alfist
  • Beste antwoord!
  • EPS - Custom middenpijp voor de QV
    « Reactie #34 Gepost op: 20 mei 2011, 13:52:53 »
    een wat meer open luchtfilter geeft vaak ook een wat donkerder geluid. Wellicht ook iets om te proberen.
    Forza! - QV Savali - Argento Alfa