!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

linny
324

- Senior Alfist
ervaringen BR Performance
« Reactie #120 Gepost op: 27 november 2011, 21:02:51 »
Rij anders even tot bij br performance ... daar testen ze het wel vlug even.
@Ririassa : mijn auto heeft wel een dynamisch chassis hoor, maar inderdaad een qv staat 1,5 cm lager en anders kan je het direct zien dat het geen qv is omdat er geen zijskirts opstaan. Sportpack is standaard op qv dacht ik en ik heb mijn auto à la carte samengesteld. Sportpack was verbonden met leder of leder/microtex en door alle opties apart te nemen heb ik deze verbondenheid vermeden en de lederkost uitgespaard, vandaar.
Ik heb alle opties die in het sportpack zaten behalve de zijskirts en de zwarte lichtblokken (die je niet apart kan kopen trouwens).
Giulietta 2011 - 1.4 Multiair - distinctive - bianco ghiaccio - panoramadak - black interior - zonnewerende voorruit - privacy glass -[COLOR=yello
« Reactie #121 Gepost op: 28 november 2011, 09:38:07 »
Citaat van: linny;15646
en de zwarte lichtblokken (die je niet apart kan kopen trouwens).

Even Tuynder contacten als je ze wilt hebben, die kunnen ze wel leveren. Ik snap trouwens best dat ze af fabriek niet geleverd kunnen worden op jou Juul, maar een meedenkende dealer had ze natuurlijk wel los kunnen bestellen en voor aflevering in je auto kunnen zetten. Dit alles natuurlijk in de veronderstelling dat je ze graag had willen hebben natuurlijk :D
« Reactie #122 Gepost op: 28 november 2011, 09:45:30 »
Citaat van: driftend;15627
vergeet die 15 pk extra door een supersprint maar: die 15 pk komt er niet bij.

Met volledige uitlaat lijn, dus downpipe, middensectie en einddemper, zou je toch een aardig eindje moeten komen.
*

linny
324

- Senior Alfist
« Reactie #123 Gepost op: 28 november 2011, 13:00:58 »
Citaat van: frankie;15657
Met volledige uitlaat lijn, dus downpipe, middensectie en einddemper, zou je toch een aardig eindje moeten komen.
dat denk ik toch ook wel ...
Giulietta 2011 - 1.4 Multiair - distinctive - bianco ghiaccio - panoramadak - black interior - zonnewerende voorruit - privacy glass -[COLOR=yello
*

driftend
501

- Super Alfist
« Reactie #124 Gepost op: 28 november 2011, 19:51:10 »
volgens mij had rob dat ook maar t levert (nog) niet wat ie hoopte..
*

ROBIN
1.113

• Type Alfa: Giulietta QV
    - Super Alfist
« Reactie #125 Gepost op: 29 november 2011, 00:55:13 »
Downpipe heeft ie niet verandert toch?  Die doet het meeste samen met (race) kat
QV SAVALI
« Reactie #126 Gepost op: 29 november 2011, 09:06:20 »
Klopt, bij een turbomotor wil je zo min mogelijk tegendruk en de grootste restrictie is daarbij de downpipe met cat.
*

RiriassaQV
1.199

• Type Alfa: Ex-Giulietta QV
    - Super Alfist
« Reactie #127 Gepost op: 29 november 2011, 10:40:03 »
dus een Race-cat erin prikken zal nog een extra zetje moeten geven ?? , of liever het hele systeem vervangen ?
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p

Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

ROBIN
1.113

• Type Alfa: Giulietta QV
    - Super Alfist
« Reactie #128 Gepost op: 29 november 2011, 17:50:48 »
Citaat van: RiriassaQV;15697
dus een Race-cat erin prikken zal nog een extra zetje moeten geven ?? , of liever het hele systeem vervangen ?

Die cat is het duurste, dus dan kun je de downpipe en de middenpijp beter meenemen, want dat zijn relatief gezien de kosten niet....
Einddemper zal voor het vermogen niet eens uitmaken, meer voor het geluid en de looks
QV SAVALI
*

driftend
501

- Super Alfist
« Reactie #129 Gepost op: 29 november 2011, 19:31:27 »
rob heeft t m van voor tot achteren aangepakt, dus met race kat.
*

linny
324

- Senior Alfist
« Reactie #130 Gepost op: 29 november 2011, 21:27:04 »
Jongens, ik kan jullie zeggen nadat ik alles eens goed en rustig geevalueerd heb : het plaatje bij br performance klopt volledig!
Een gouden adresje voor de autoliefhebber. No nonsense, no frills, no bullshit, kennis van zaken.
Bruno man chapeau !
De multi-air in D nu is een echte sensatie. Om te stoeien met het vermogen heb je best een droog wegdek, op een nat wegdek heeft het veel weg van rally... Tjonge tjonge ... zelfs de sound van mn sieruitlaat is hallucinant :p.
*

Timothy84
553

• Type Alfa: Giulia Super 2,2 136pk
    - Super Alfist
    • http://www.vrl-simracing.be
« Reactie #131 Gepost op: 30 november 2011, 20:20:22 »
Bon de ervaringen van Linny hebben mij overtuigd...beginnen sparen voor een tripje naar BR-performance...:) weeral zotte kosten
Vroeger 1,4MA Giulietta 163pk. GT diesel 150 pk,topzetels mis ze nog steeds
Nu Giulia Super 2,2 136 pk maar Squadra heeft een paar paardjes extra op de wei gezet. :p
*

driftend
501

- Super Alfist
« Reactie #132 Gepost op: 30 november 2011, 20:25:26 »
verkeerde topic..
*

frankenstein
129

- Alfist
« Reactie #133 Gepost op: 30 november 2011, 20:32:31 »
Ik kan het alle 1.6 jes het ook aanraden.... binnekort zal ik nog wel eens terug gaan voor die nieuwe luchtinlaat dat ze aan het maken zijn voor de 1.6,
Zou ongeveer 15pk erbij zijn heeft bruno in een email gestuurd

[INDENT]Alfa Guilietta 1.6 JTDm Distinctive, SP3, Canelloni leer, Visibility pack, Navi, Xenon, Brembo remklauwen, Cruise control
BR-Performance : 131pk / 385nm :)
[/INDENT]
*

linny
324

- Senior Alfist
« Reactie #134 Gepost op: 30 november 2011, 21:46:38 »
@ frankenstein : ik ga denk ik toch ook die verlaginsveren van eibach steken hoor. Dit verlaagt ongeveer 3 cm. Nu we toch bezig zijn ... . Daar kan ik volgens mij niet veel mee misdoen. Ik zal ze proberen te plaatsen met mijn schoonbroer die in een garage werkt.