!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Hengel
490

  • ****
    - Senior Alfist
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Gepost op: 16 september 2012, 23:05:15 »
Eigenlijk vorige week al ingebouwd, maar nu pas tijd om het door te geven. Ik heb een houder ingebouwd, waar je een telefoonhouder of TomTom op kan bevestigen. Mooie van deze is dat hij erg minimalistisch is en dus niet de look van het dashboard verziekt. Het is een speciaal voor de Giulietta gemaakte, metalen, houder die achter de schakelaar bank wordt vast gezet.. http://www.pitstar.nl/epages/Pitstar.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Pitstar/Products/MTU701220







Sent from my iPad using Tapatalk HD
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.
*

suomy
816

  • *****
    - Super Alfist
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Reactie #1 Gepost op: 18 september 2012, 22:56:25 »
Sorry Hengel maar ik vind het niet mooi ! Ook niet echt nodig volgens mij !
*

Scudetto
684

  • *****
    - Super Alfist
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2012, 09:43:30 »
Het wordt nooit mooier met zo'n extern apparaat op het dashboard, maar dit is wel een van de meest elegante die ik tot nu toe gezien heb.

Ik heb het zelf ook niet nodig, maar voor iemand die zoiets zoekt is dit wel een aardige oplossing.
Forza! - QV Savali - Argento Alfa
*

bekkie
2.751

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA 170pk
  • *****
    - Super Alfist
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2012, 14:19:15 »
Zou het zelf niet doen, maar vindt het helemaal niet zo'n gekke oplossing.
Voorheen: Alfa Sud 1.5TI / Alfa 33 1.3 / Alfa 33 1.3S / Alfa 33 1.7 16V Elegance / Alfa 146 1.6TS (2x)
Nu: Giulietta 1.4 MA 170pk - Distinctive - MY2010 - Argento Alfa - Pack Premium
*

Hilbert
266

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT. RC
  • ****
    - Senior Alfist
  • The only way to petrolhead heaven is in an Alfa
    • interim-management en advies
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Reactie #4 Gepost op: 19 september 2012, 18:33:03 »

 
met een houder van Brodit, incl kabel, laadt de telefoon op en dient ie als mediaspeler via Blue en me
*

Jerome!
31

  • *
    - Startende Alfist
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Reactie #5 Gepost op: 19 september 2012, 20:25:28 »
Citaat van: Hilbert;23138

 
met een houder van Brodit, incl kabel, laadt de telefoon op en dient ie als mediaspeler via Blue en me

Hoi Hilbert,

Ik ken de Brodit Proclip houder wel, en het principe van een oplaadkabel snap ik ook wel. Maar de koppeling tussen Blue en Me is nieuw voor mij. Die koppeling loopt dan niet via Bluetooth? Ik heb ook een TomTom BM2 zoals op het plaatje en heb mijn telefoon gekoppeld aan de Blue&Me. Maar ik kan alleen via de TomTom de mediaspeler bedienen en niet via de telefoon zelf. Is dat afhankelijk van je telefoon? Heb een Android 4.0 toestel, de Jiayu G2.
Ps. Heb je de oplaadkabel zelf weggewerkt? Goed te doen? Ben benieuwd.
Giulietta 2011 - 2.0JTDM 140pk- distinctive - bianco ghiaccio - sportpack 2 - pack premium - TomTom Blue & Me 2 Live Services - dubbele pijp! :)
*

Hilbert
266

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT. RC
  • ****
    - Senior Alfist
  • The only way to petrolhead heaven is in an Alfa
    • interim-management en advies
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Reactie #6 Gepost op: 20 september 2012, 07:06:24 »
De telefoon werkt via bluetooth, maar via de kabel is het de mediaspeler. Die kun je dan bedienen met de knoppen op t stuur, of via je tomtom. klopt... de kabel ik heel makkelijk weg te werken. langs het dashboardkastje, zitten een paar kleine openingen in en dan rechtstreeks in de usb poort
*

Hengel
490

  • ****
    - Senior Alfist
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Reactie #7 Gepost op: 20 september 2012, 22:30:03 »
Ik gebruik de houder voor m'n telefoon. Werkt tot nu toe erg goed. Het is alsof de telefoon voor het dashboard zweeft. Ook nummers kiezen is nu een stuk handiger. En heb nu flitsmeister. Dat miste ik toch wel op de instant Nav


Sent from my iPad using Tapatalk HD
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.
*

Hilbert
266

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT. RC
  • ****
    - Senior Alfist
  • The only way to petrolhead heaven is in an Alfa
    • interim-management en advies
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Reactie #8 Gepost op: 20 september 2012, 23:08:41 »
mee eens
*

Jerome!
31

  • *
    - Startende Alfist
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Reactie #9 Gepost op: 20 september 2012, 23:17:29 »
Citaat van: Hilbert;23141
De telefoon werkt via bluetooth, maar via de kabel is het de mediaspeler. Die kun je dan bedienen met de knoppen op t stuur, of via je tomtom. klopt... de kabel ik heel makkelijk weg te werken. langs het dashboardkastje, zitten een paar kleine openingen in en dan rechtstreeks in de usb poort
Hmm; dus als ik mijn telefoon met een gewone USB kabel in de USB poort in het dashboardkastje aansluit, dan kan ik met Android 4.0 de Blue&Me mediaplayer aansturen? Of is dat voorbehouden tot bepaalde type telefoons?
Giulietta 2011 - 2.0JTDM 140pk- distinctive - bianco ghiaccio - sportpack 2 - pack premium - TomTom Blue & Me 2 Live Services - dubbele pijp! :)
*

Hilbert
266

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT. RC
  • ****
    - Senior Alfist
  • The only way to petrolhead heaven is in an Alfa
    • interim-management en advies
Telefoon/ GPS houdvingebouwd
« Reactie #10 Gepost op: 21 september 2012, 09:55:38 »
Met een Iphone werkt t in ieder geval wel zo...Ik zou zeggen probeer het even en laat t hier weten!