Beste vrienden...
Zaterdag had ik een afspraak bij BR-Perfomance...
Ik was er op 20min dus dat was wel handig, ik woon er namelijk niet ver van!
Je merkt gewoon als je binnen stapt dat het mensen zijn met ervaring, alles is nog nieuw omdat ze daar juist open zijn gegaan.
Eerst werd de men giulietta op de testbank gezet, alles zeer zorgvuldig gedaan alsof het hun eige auto was.
102 PK en 297 NM kwam er na de eerste meeting op het bord. Ze lieten me de grafieken zien met de nodige uitleg erbij.
Ik vertelde dat ik dat toch een groot verschil vind tegenover wat de fabriek ons verteld 105pk/320NM, maar dat is heel normaal vertelde ze me,
Door dat niet alle turbo's hetzelfde zijn en de CC ook niet.
Ze haalde het bakje uit de auto waar de software op stond en die namen ze mee naar achter voor de herprogramatie,
dit duurde ongeveer 1 uurtje...
Eindelijk kwam het moment waar ik op zat te wachten, de 2de meeting kwam eraan!
131pk/385NN ik zag het al helemaal zitten om naar huis te rijden

Eerst ging de persoon die de auto op de testbank gezet heeft zelf met de auto een toerke doen om te zien dat alles goed was,
en erna ging 1 van de 'verantwoordelijke' met mij in de auto om nog eenst te zien of alles inorde was en met de nodige uitleg erbij.
Je zult miss denken 131 pk is niet zo veel maar vergis u niet.... hij blijft nu gewoon doortrekken 160 180 200 geen probleem je bent er direct!!!! (ik wou ni sneller want het was goed aan het regenen)
De 385 NM die erbij zitten maakt dat allemaal waar. je voelt dat hij gewoon tot 4500 toeren blijft doortrekken zonder kracht te verliezen.
Je kan dit niet vergelijken met een gewoone 2.0 met bv 140 pk want ik steek er mijn hand voor in het vuur dat ik zeker zou winnen ( De turbo blijft bv langer aan)
Ik was zelfs vergeten voor hem in de D stand te zetten zo goed ging ze. als je hem in de D stand zet is het helemaal lekker,
Ik heb nu 1 jaar zonder chip gereden en ik had dit veel eerder moeten doen!!! BR-Performance is zeker een aanrader.
De mensen die daar zitten hebben echt ervaring dat merk je en voel je gewoon als je binnen stapt (had ik toch)
Dus als je denkt voor je Giulietta daar te laten behandelen zou ik 30 oktober zeker langs gaan bij BR-Performance.
Ik ben echt heel heel tevreden